توزیع ۷۶۰ هزار پرس غذای گرم توسط گروه های جهادی فارس در قالب اطعام «غدیر»

فضل الله پور گفت: گروه های جهادی فارس ۷۶۰ هزار پرس غذای گرم در قالب اطعام «غدیر» تهیه و توزیع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «میثم فضل الله پور»، امروز (دوشنبه 27 تیر) از اجرای اطعام «غدیر» در استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: گروه های جهادی فارس 760 هزار پرس غذای گرم در قالب اطعام «غدیر» تهیه و توزیع می کنند.

مدیر حرکت ‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس افزود: تهیه و توزیع غذای گرم، برپایی ایستگاه های صلواتی، راه ‌اندازی پویش و جشن «امامت و ولایت» از اقدامات گروه های جهادی استان فارس به مناسبت عید سعید غدیر است.

وی اضافه کرد: بیش از 574 گروه جهادی در این طرح های علوی حضور دارند و بیش از 760 هزار پرس غذای گرم در مراکز فرهنگی، ایستگاه ها و موکب های مذهبی ، میان خانواده های نیازمند، مناطق محروم و محله های کم برخوردار توزیع می شود.

فضل الله پور با اشاره به فضایل امام علی (ع) عنوان کرد: حضرت امیرالمومنین (ع)، الگوی بی ‌نظیر نیکوکاری و اطعام نیازمندان هستند و در عید سعید غدیر که از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که در روایات بسیاری بر گرامیداشت این روز تاکید شده است.

وی گفت: یکی از سنت های حسنه عید غدیر خم به عنوان یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان اطعام مومنان است و امام رضا (ع) نیز فرموده اند که «هرکس در روز غدیر به مومنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیا و صدیقین غذا داده باشد».

کد خبر 1197246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha