تبعیت محض از ولایت مهمترین عامل پیروزی شهید سلیمانی در جهادهای مختلف بود

سردار کریمی گفت: یکی از مهمترین دلایل پیروزی شهید سلیمانی در جهادهای مختلف با ولایت حرکت کردن و تبعیت محض از ولایت بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» در آیین رونمایی از تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اراک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید گرانقدر گفت: تبیین سیره و شخصیت شهید سلیمانی در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است و تندیس شهید سلیمانی نشان دهنده تجلیل مردمی از مکتب این شهید بزرگوار است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی یکی از مهمترین دلایل پیروزی شهید سلیمانی در جهادهای مختلف با ولایت حرکت کردن و تبعیت محض از ولایت دانست و اضافه کرد: این شهید گرانقدر در وصیت نامه خود تاکید زیادی به ولایت دارند و لذا با ولایت حرکت کردن و در مسیر بیانات و رهنمودهای ولی بودن رمز موفقیت امروز ما است.

 

 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در مکتب عاشورا تربیت شد و با تاسی از سیره امامین انقلاب توانست جبهه مقاومت را تشکیل دهد، ادامه داد: ایشان هسته های مقاومت را در تمام دنیا راه اندازی کرد و با تشکیل جبهه مقاومت علاوه بر دور کردن تهدیدات دشمنان از کشور تمام راهبردهای آنها علیه امت اسلام را شکست داد.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه مکتب شهید سلیمانی در همه بخش ها کارآمد است،گفت: شهید سلیمانی با راه انداختن بسیج مردمی در جهان اسلام امت سازی کرد و الگوی انقلاب اسلامی را با تمام نقاط دنیا صادر کرد.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: امروز شهید سلیمانی متعلق به تمام مردم دنیا است و ارمغان این شهید عزیز عزت بخشی و سربلندی به امت اسلام است.

 

سردار کریمی شهید سلیمانی را مصداق اخلاص، صداقت و عمل صالح دانست و بیان کرد: شخصیت حاج قاسم در همه جهات کامل بود چرا که در میدان های جهاد چهل ساله شخصیت او تکامل و معرفتش نسبت به خدا و ولی خدا استحکام پیدا کرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شهید سلیمانی محبوب همه آزادی خواهان است، گفت: امیدواریم این تندیس و فعالیت های اثرگذار فرهنگی و هنری بتواند شخصیت و مکتب شهید سلیمانی را برای نسل جدید و نسل های آینده به خوبی تبیین کند چراکه مکتب ایشان در همه ابعاد راهگشا و کارآمد است و راهکار حل مشکلات می باشد.

کد خبر 1197259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha