هم زمان با دهه امامت و ولایت دوره های غدیر شناسی برگزار شد

صمدالله سعیدی گفت: از برنامه های ویژه دهه امامت و ولایت، برگزاری دوره غدیر شناسی است و در این دوره شرکت کنندگان با اهمیت غدیر و لزوم زنده نگه داشتن این روز پی بردند.

«صمدالله سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت، برگزاری جشن غدیر بود که شامگاه گذشته با حضور مردم باشکوه برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت افزود: مولودی خوانی، سخنرانی، مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز به برگزیدگان از جمله برنامه های این جشن باشکوه بود.

 

وی بیان کرد: امروز هم زمان با این عید فرخنده طرح اطعام غدیر اجرا شد در این راستا ۵۰ خانواده نیازمند اطعام شدند.

 

سعیدی ابراز کرد: همچنین شامگاه گذشته در قالب طرح اطعام غدیر تعداد ۱۵۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان و ۲۵۰ پرس نیز در بین منتظران ظهور توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های دهه امامت و ولایت اجرای طرح توزیع گوشت قربانی بود که به همین منظور ۸۰ خانواده نیازمندان از نعمت گوشت قربانی بهره مند شدند.

 

وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز از ۳ روز گذشته تا امروز طی ۳ مرحله آش نذری پخت شده و در بین منتظران ظهور توزیع شد.

 

سعیدی اضافه کرد: از دیگر برنامه های ویژه این دهه مبارک، برگزاری دوره غدیر شناسی است و در این دوره شرکت کنندگان با اهمیت غدیر و لزوم زنده نگه داشتن این روز پی بردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت عنوان کرد: دوره تفسیر آیات موضوعی غدیر نیز ویژه گروه های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت در خاتمه از توزیع کارت صلوات به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) خبر داد و یادآور شد: به مناسبت عید غدیر در قالب طرح گل نرگس تعداد یکهزار بادکنک با تبریک این عید سعید در بین کودکان توزیع شد.

کد خبر 1197277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha