جشن عید غدیر به میزبانی سادات شهرستان جیرفت برگزار می‌شود

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی گفت: یکی از برنامه های هر ساله مجمع سادات شهرستان جیرفت، برگزاری جشن باشکوه غدیر است که امسال در جوار امامزاده سلطان سید احمد ساردوئیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «سید مصطفی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های هر ساله مجمع سادات شهرستان جیرفت، برگزاری جشن باشکوه غدیر است که امسال در جوار امامزاده سلطان سید احمد ساردوئیه برگزار می‌شود.

 

مسئول مجمع سادات شهرستان جیرفت افزود: این جشن امشب همراه با برنامه های شاد و متنوع از جمله سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای سرود گروه سرود شهید پایدار، نمایش و اهدای جوایز به کودکان است.

 

وی یادآور شد: جشن باشکوه غدیر امسال پس از گذشت یک سال وقفه به دلیل شیوع کرونا در فضای باز صحن امامزاده سید سلطان احمد برگزار می‌شود

 

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: مجمع سادات شهرستان جیرفت هر ساله در سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه (س) و نیز عید غدیر با همراهی و مشارکت سادات برنامه اجرا می کند.

 

مسئول مجمع سادات شهرستان جیرفت غدیر را یک واقعه تاریخی بزرگ در اسلام دانست و تاکید کرد: غدیر دل ها را متوجه یک امر مهم اعتقادی، اجتماعی و سرنوشت ساز در زندگی می‌کند که آن، ولایت و رهبری جامعه دینی است.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: بزرگداشت غدیر، تجدید میثاق الهی و بیعت با ولی برگزیده خدا و دفاع از حق و شمشیر کشیدن به روی غاصبان ولایت است.

کد خبر 1197292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha