پیام غدیر توجه و درک نیاز به متخصص معصوم(ع) است

حجت الاسلام شکری با تبریک عید الله غدیر خم و اهمیت گرامیداشت این روز عزیز گفت: پیام غدیر توجه و درک نیاز به متخصص معصوم(ع) است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک عید الله غدیر خم و اهمیت گرامیداشت این روز عزیز به خبرنگار خبرگزاری شبستان استان البرز گفت: پیام غدیر توجه و درک نیاز به متخصص معصوم(ع) است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: روز غدیر که از آن در روایات به عنوان اکمل دین نام برده می شود، روزی است که رسول خدا حضرت محمد(ع) امیرالمومنین(ع) را به عنوان ولیّ و جانشین پس از خود اعلام و معرفی کردند. 

 

وی با اشاره به اهمیت درک فلسفه غدیر عنوان کرد: اگر فلسفه  غدیر برای تمامی بشر کشف و تبیین شود آن روز، روزی است که ولادت حقیقی تمامی انسان ها معنا پیدا می کند. 

 

وی با بیان اینکه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با درک این روز عظیم نسبت به گرامیداشت این روز تلاش می کنند اظهار کرد: مسئولیت بار امامت و حرکت به سمت جاودانه شدن در روز عید غدیر از طرف انسان کامل اعلام شد. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: مهمترین اصل در قرآن و دین، ولایت است، امری که با شناخت و درک آن می توان به رشد و آگاهی رسید. 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1197293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha