ارتقای وضعیت آموزشی استان زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است

سیفی در آیین افتتاح پروژه آموزشی خیرساز ۱۵ کلاسه در اهواز گفت: بهبود وضعیت فضای آموزشی و همچنین آموزش در استان زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «عبدالرضا سیفی» امروز (دوشنبه ۲۷ تیر) در آیین افتتاح پروژه آموزشی خیرساز ۱۵ کلاسه در اهواز اظهار کرد: کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه منوط به توسعه کمی و کیفی فضاهای آموزشی و به تبع آن بهبود کیفی وضعیت آموزش در استان خوزستان است.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت توجه همه جانبه به وضعیت فضاهای آموزشی در استان خوزستان افزود: خیرین مدرسه ساز در استان خوزستان نقش آفرینی بزرگی داشته اند و البته مجموعه دولت مردمی نیز در کنار این عزیزان خواهد استاد و با تکیه بر اعتبارات اختصاصی تمام تلاش خود را برای تکمیل پروژه های ناتمام آموزش و پرورش به کار خواهد بست.

 

وی تصریح کرد: رشد و توسعه جامعه بدون توجه به رکن توسعه یعنی آموزش و پرورش تحولی امکان پذیر نخواهد بود و بر این اساس است که دولت مردمی تمام توجه خود را به مجموعه تعلیم و تربیت کشور متوجه ساخته است.

 

«مسعود حمیدی نژاد» نیز با بیان اینکه ۵۰ درصد مدارس این استان نیاز به بازسازی و بهسازی دارند عنوان کرد: برخی مدارس خوزستان قدمت بسیار زیادی دارند و برای تحصیل دانش آموزان خطر آفرین هستند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه خوشبختانه خیران مدرسه ساز در خوزستان همواره پای کار هستند و سال گذشته رتبه نخست مشارکت در کشور را کسب کردند ادامه داد: یک هزار و ۲۰۰ کلاس سنگی در خوزستان وجود داشته که با تلاش خیران این تعداد کلاس در حال کاهش است.

 

وی با بیان اینکه باید از درآمد نفت در مناطق محروم خوزستان هزینه شود ابراز کرد: خوشبختانه از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور طرح هایی در رابطه با مدرسه سازی ارائه شده است تا همه مردم بتوانند با کمترین کمک‌ مالی در امر مدرسه سازی مشارکت کنند.

 

کد خبر 1197299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha