از برپایی نمایشگاه غدیر تا قربان تا اهدای ۱۴ جهیزیه به نوعروسان نیازمند

حجت‌الاسلام محجوب گفت: به مناسبت جشن قربان تا غدیر نمایشگاه ۱۰ روزه در دزفول برگزار و ۱۴ سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند اهدا شد.

«حجت‌الاسلام مصطفی محجوب», در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت و حد فاصل عید قربان و عید غدیر با همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا و هیات روضه الزهرا س دزفول به مدت ۱۰ شب جشن و نمایشگاه فرهنگی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا دزفول هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از کسب و کارهای خانگی عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه غرفه‌های مختلف فرهنگی نظیر حجاب، همچنین مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک بود.

 

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های این کانون در ایام دهه امامت و ولایت تصریح کرد: هشتمین خانه ساخته شده توسط اعضای این کانون در روز غدیر تحویل داده شد.

 

حجت‌الاسلام محجوب اضافه کرد: به مناسبت ایام غدیر همچنین به منظور ترویج ازدواج آسان ۱۴ جهیزیه توسط اعضای کانون و با کمک خیرین تهیه و به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

 

با بیان اینکه طرح اطعام غدیر همانند سنوات گذشته توسط کانون فرهنگی هنری شهدای کربلا و هیئت روضه الزهرا دزفول برگزار شد ابراز کرد: در این طرح ۱۴ هزار پرس غذای گرم پخت و با همکاری نیروهای جهادی بین مردم و مناطق محروم و نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر کانون شهدای کربلا شهرستان دزفول در خاتمه یاد آور شد: ۱۱۰ بسته معیشتی نیز در این مدت تهیه و در دهه امامت و ولایت بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

 

کد خبر 1197313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha