کلنگ احداث پارک ۱۲ هزار متری بزرگ غدیر در خیرآباد ورامین بر زمین خورد

همزمان با روز عید غدیر، آئین کلنگ زنی احداث پارک خیرآباد با نام غدیر با حضور مسؤولان ورامین در خیرآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، همزمان با روز ولایت و امامت، آئین کنگ زنی پارک بزرگ غدیر باحضور حجت الاسلام طزری امام جمعه خیرآباد، حجت الاسلام محمودی امام جمعه موقت ورامین، درویشی فرماندار ورامین، مؤمنی شهردار ورامین و مسؤولان ارشد شهردای، در انتهای خیابان بهرام مصیری خیرآباد ورامین برگزار شد.

 

علیرضا مومنی شهردار ورامین در آیین کلنگ زنی پارک بزرگ غدیر در محله خیرآباد ورامین، اظهار کرد: همزمان با عید غدیر خم کلنگ پارک غدیر شهرستان به مساحت ۱۲ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در محله خیرآباد ورامین به زمین زده شد.


وی گفت: این پارک تقرییا ۶ هزار متر کفپوش، ۴ هزار متر فضای سبز، حدود ۳۰۰ متر فضای نمازخانه و سرایداری و دارای آبیاری قطره ای فشار آب است که در مصرف آب کمک شایانی می‌کند.به مردم منطقه خیرآباد این نوید را می‌دهیم که این پروژه مثل پروژه های گذشته شهرداری به تاخیر نخواهد افتاد و در بازه زمانی ۵ ماهه این پارک تکمیل و به مرحله افتتاح خواهد رسید.


شهردار ورامین ضمن تقدیر از استاندار تهران در خصوص تامین بودجه این پارک افزود: بیش از از ۷۰ درصد بودجه این پارک توسط استانداری تامین اعتبار شده و ۳۰ درصد دیگر را شهرداری متقبل کرده است.


مؤمنی بیان کرد: توجه به مناطق کم برخوردار از اولویت های دوره ششم شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین است و امیدواریم با افتتاح این پارک در آینده نزدیک شاهد خوشحالی و خرسندی مردم این خطه و افزایش شور و نشاط عمومی باشیم.


حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد ضمن تقدیر از عملکرد شورای شهر و شهرداری ورامین، گفت: امید است شهردار به قول افتتاح 5 ماهه پارک متعهد باشد.


وی افزود: با افتتاح پارک غدیر بخش جنوبی خیرآباد از فضای سبز شهری برخوردار خواهد شد و این مهم در آرامش روانی جامعه تاثیر خواهد داشت.


مجید درویشی فرماندار ورامین گفت: بدنبال این هستیم که در سایه وحدت و همدلی بین همه مسؤولین خدمت صادقانه و بی منت برای مردم داشته باشیم.


وی افزود: از ابتدای سال جاری پروژه های بسیار خوبی در سطح شهرستان شروع شده، از جمله لکه گیری و آسفالت معابر که با محوریت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهرستان در حال اجرا است و شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان هستیم.


فرماندار ورامین گفت: همچنین یک مجموعه ورزشی هم در خیرآباد شمالی در حال احداث است که این مهم خدمت دیگری در این منطقه است.
 
 

کد خبر 1197320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha