نهضت نظارت و پیگیری فعالیت ها و اقدامات دولت در ایلام راه اندازی می شود

رحیم پناه با بیان اینکه نهضت نظارت و پیگیری فعالیت ها و اقدامات دولت در ایلام راه اندازی می شود، گفت: روابط عمومی ها و رسانه ها، بازوی اصلی دستگاه های اجرایی در اطلاع رسانی به موقع از فعالیت های دولت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ار ایلام،  انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان ایلام با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام و مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد.

 

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار ایلام  در این نشست اظهار کرد: وظیفه اصلی روابط عمومی در راستای تنویر افکار عمومی حول محور اطلاع رسانی به موقع و مستند و شفاف از اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی است.

 

« ایمان رحیم پناه» تصریح کرد: اطلاع رسانی و اطلاع یابی به گونه ای باشد که بازخورد تمام اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی از مردم گرفته شود که این امر نقش مهمی در راستای به روز رسانی و بهتر کردن فعالیت های دستگاه های اجرایی دارد.

 

وی با بیان اینکه باید اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی، قبل از کار و حین کار و بعد از انجام کار مستند سازی شود، افزود: گزارش عملکرد فعالیت های دستگاه های اجرایی به عنون پیشانی دستگاه اجرایی و برای اینکه کار موثر و سازنده باشد نیز مستند سازی شود.

 

مشاور و مدیرکل حوزه استاندار ایلام تصریح کرد: نتیجه و ماحصل کار و فعالیت های دستگاه های اجرایی نیز مستند شود و گزارش عملکرد مناسب از دستگاه های اجرایی بیان شود.

 

رحیم پنا با اشاره به سومین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی، ابراز کرد: امید است این انتخابات سرآغاز یک فعالیت انقلابی در بین دستگاه های اجرایی باشد و برای هماهنگی بیشتر برای اطلاع رسانی برنامه ها و فعالیت های دولت اقدامات لازم انجام شود.

 

وی بیان کرد: نهضت نظارت و پیگیری فعالیت های دستگاه های اجرایی در استان شروع خواهد شد و بازوی اصلی  در تحقق این نهضت، روابط عمومی دستگاه های اجرایی و رسانه ها هستند و دست کمک به سوی همه عزیزان دراز می کنیم  که بتوانیم به بهترین شکل ممکن این امر را جامه عمل بپوشانیم.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری استان ایلام در این نشست، اظهار کرد: روابط عمومی ها پیش قراول و پیشانی دستگاه های اجرایی و دولت در استان در راستای اطلاع رسانی و سازی کردن نشاط و شادابی در  جامعه هستند.

 

« محمد صحرایی» ابراز کرد: روابط عمومی ها اگر کار خود را به درستی انجام دهند بازوی توانمند دستگاه های اجرایی در امر اطلاع رسانی هستند و انتظار می رود که روابط عمومی ها از نقش سمبلکی  که دارند خارج شده و در راستای اطلاع رسانی شفاف و به موقع  یا خلاقیت و نوآوری اقدامات لازم را انجام دهند.

 

کد خبر 1197375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha