یک هزار پرس غذای گرم در امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود توزیع شد

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم ۱۰۰۰ پرس غذای گرم به همت خیرین و حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود برای پذیرایی از زائران امامزاده سید ابراهیم (ع) طبخ و توزیع شد.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با عید سعید غدیر خم 1000 پرس غذای گرم برای پذیرایی از میهمانان و زائران آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم بن موسی الکاظم (ع) طبخ و با پهن کردن سفره علوی در کنار مرقد مطهر امامزاده بزرگوار و به صورت بیرون بر بین نیازمندان شهر لاهرود توزیع شد. 

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود افزود: همچنین با مساعدت خیرین نیکوکار و مشارکت و همکاری حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود بیش از 100 بسته معیشتی تهیه و آماده شده و در بین نیازمندان منطقه با رعایت احترام و حفظ کرامت انسانی توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: ایستگاه صلواتی نیز در عید سعید غدیر خم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید جعفری و کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) برای پذیرایی از مسافران و زائران و مجاوران حرم مطهر در صحن مقدس این امامزاده جلیل القدر برپا شد.

 

اسبری یادآور شد: برپایی جشن غدیر و مدیحه سرایی در وصف مقام و منزلت امیر المومنین حضرت علی (ع) و واقعه مبارک غدیر توسط ذاکرین اهل بیت (ع)، قرائت فرازی از خطبه غدیر و زیارت ضریح مطهر امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) از دیگر برنامه های اجرایی به مناسبت عید سعید غدیر خم در شهر لاهرود بود.

کد خبر 1197386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha