روابط عمومی ها برای تبیین اقدامات و عملکرد نظام و دولت با رسانه ها تعامل لازم را داشته باشند

حسنی با بیان اینکه روابط عمومی ها برای تبیین اقدامات و عملکرد نظام و دولت با رسانه ها تعامل لازم را داشته باشند، گفت: روابط عمومی ها با تعامل با اصحاب رسانه در اطلاع رسانی شفاف اقدامات لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، صبح امروز( ۲۸ تیر) در نشست انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: کار و فعالیت روابط عمومی ها دستگاه های اجرایی، رسالت بزرگی است و اگر به درستی انجام شود نقش مهم و موثری در تبیین اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد داشت.

 

« محمد سبحان حسنی»  تصریح کرد: امروز در عصری که عصر انفجار اطلاعات است و انبوهی از اطلاعات تولید می شود، شاید افکار عمومی از اینکه چه نوع اطلاعاتی را انتخاب کنند و چه اطلاعاتی موثق است و از چه منبعی تولید می شود، مقداری دچار سردرگمی شده اند.

 

وی بیان کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که جنگ رسانه ای بین کشورهای مختلف به ویژه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود دارد و در  دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به دنبال کم اثر کردن خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی هستند و بر همین اساس مقام معظم رهبری بحث جهاد تبیین را مطرح کردند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه بخشی از این تکلیف برعهده روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در راستای تبیین خدمات نظام برای افکار عمومی است، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در  عرصه های مختلف پیشرفت های چشم گیری داشته ایم و امروز این روند افتخارآمیز و عزت مندانه ادامه دارد.

حسنی با بیان اینکه دشمن در تلاش است که این دستاوردها کم رنگ و کم اثر جلوه داده و ضعف ها را بیشتر  نشان دهند، ابراز کرد: به موازات این دستاوردها، دشمن هم در تلاش هستند که یاس و ناامیدی  را در بین مردم که پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند را نشر دهند که روابط عمومی ها و  رسانه ها در این امر  نقش مهمی بر عهده دارند.

 

وی با تاکید بر اینکه  هر چه کار در دستگاه اجرای انجام شود اما اطلاع رسانی درست به موقع و به هنگام انجام نشود، همانند این است که کاری انجام نشده است، گفت:  روابط عمومی های دستگاه های اجرایی زحمات زیادی دوستان کشیده اند اما کافی نیست و با تشکیل شورای اطلاع رسانی دولت  در استان  انتطار می رود که دستگاه های اجرایی بر اساس مصوبات شورای اطلاع رسانی دولت اقدامات لازم را انجام و در اجرای مصوبات سعی و تلاش  خود را داشته باشند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه روابط عمومی ها با تعامل با اصحاب رسانه در اطلاع رسانی شفاف اقدامات لازم را داشته باشند، ابراز کرد: روابط عمومی باید  خوارک اصلی را برای رسانه ها تهیه کرده و در احتیار دوستان رسانه قرار داده و افکار عمومی را آگاه و فضای امید و نشاط را در بین مردم بیش از گذشته افزایش دهند.

 

حسنی با تاکید بر اینکه بحث نوآوری و خلاقیت در اطلاع رسانی مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: عملکرد روابط عمومی ها هم باید مورد ارزیابی قرار دهند، دستگاه هایی که فعالیت های خوبی دارند مورد تشویق قرار گیرند.

کد خبر 1197389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha