اختصاص قطعه مخصوص شهدا و ایثارگران در آرامستان «بهشت احمدی» شیراز

شریف گفت: در آرامستان «بهشت احمدی» قطعه هایی برای تدفین شهدا، جانبازان، و ایثارگران، رزمندگان و خانواده های این عزیزان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «غلامرضا شریف»، امروز (سه شنبه 28 تیر) در بازدید شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، از «بهشت احمدی» با اشاره به اقدامات انجام شده برای تکریم شهدا و ایثارگران توسط سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شیراز گفت: در آرامستان «بهشت احمدی» قطعه هایی برای تدفین شهدا، جانبازان، و ایثارگران، رزمندگان و خانواده های این عزیزان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شیراز افزود: آرامش و امنیت ایران اسلامی مرهون تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رشادت ها و جان فشانی های، شهدا و ایثارگران و مدافعان حرمین مطهر (ع) است و اختصاص قطعه مخصوص برای تدفین شهدا، ایثارگران و خانواده های آنها جبران گوشه ای از این دلاوری هاست که شهرداری شیراز به آن توجه ویژه کرده است.

وی اضافه کرد: یکی از اقدامات موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دلجویی، تکریم و خدمت‌ رسانی مطلوب برای این قشر والا مقام است.

شریف با ارائه توضیحاتی از نحوه شکل گیری آرامستان «بهشت احمدی» و نحوه ارائه خدمات و امکانات موجود در این آرامستان بیان کرد: شهرداری شیراز شیراز تمام توان خود را برای ایجاد امکانات استاندارد با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات به مردم شریف شیراز در این آرامستان به کار گرفته است.

خاطر نشان می شود، روند انتقال کامل خدمات امور متوفیان به آرامستان «بهشت احمدی» و نحوه خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، شهدای حرم و ...، یگان های نظامی (ارتش و سپاه) و انتظامی، وزارت دفاع، بنیاد شهید در جلسه ای با حضور رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار شیراز، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، معاون محیط زیست وخدمات شهری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری شیراز، رئیس کانون ارتش، نماینده ویژه سپاه فجر، مدیر مرکز ایثارگران سپاه، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس کانون بازنشستگان ناجا، رئیس کانون بازنشستگان وزارت دفاع، رئیس کانون بازنشستگان ارتش، مدیران و کارشناسان ادارات و سازمان های ذیربط، و مدیران و پرسنل سازمان آرامستان ها در آرامستان «بهشت احمدی» تشریح شد.

«سید احسان اصنافی»، شهردار شیراز قرار داشتن این قطعه اختصاصی در بهترین مکان از «بهشت احمدی» را مطلوب خواند و «مهدی طاهری»، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز نظرات خود را عنوان کرد.

 

کد خبر 1197425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha