لزوم استحکام بخشی هتل «آسمان» شیراز توسط مالک ساختمان هتل

زوربخش گفت: مالک ساختمان هتل «آسمان» باید بر اساس نظرات کمیته فنی به استحکام بخشی این هتل پرداخته و نتیجه نهایی بررسی را به صورت شفاف به مراجع ذیصلاح اعلام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مجتبی زور بخش»، امروز (سه شنبه 28 تیر) در اولین جلسه بررسی فنی پروژه هتل «آسمان» که به منظور پیگیری و رسیدگی به ابهامات فنی در این هتل برگزار شد، گفت: پروژه هتل «آسمان» از پروژه های قابل توجه در شیراز است که به علت طی نکردن برخی از مراحل قانونی تصویب در سازمان نظام مهدسی ساختمان، موجب ایجاد ابهاماتی در ذهن شهروندان، مسئولان، مهندسان و متخصصان در شیراز و حتی فراتر از استان شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان، مهمترین تشکل حرفه ای مهندسی است و تلاش می کند بدون هیچ مضایقه و چشم پوشی، مسائل و ابعاد فنی پروژه هتل «آسمان» انعکاس داده شود.

وی تاکید کرد: مالک ساختمان هتل «آسمان» باید بر اساس نظرات کمیته فنی به استحکام بخشی این هتل پرداخته و نتیجه نهایی بررسی را به صورت شفاف به مراجع ذیصلاح اعلام کند.

«امیر تابع بردبار»، نیز در این جلسه گفت: طی جلسه ای که در استانداری فارس برگزار شد و بر اساس درخواست برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و شهری، مقرر شد کمیته فنی متشکل از افراد متخصص تشکیل شود تا ابعاد مختلف پروژه هتل «آسمان»، بر اساس اسناد و مدارک و بدون جانبداری بررسی شده و نتایج صراحتا به مراجع ذیصلاح اعلام شود.

سخنگوی کمیته فنی بررسی پروژه هتل «آسمان» ادامه داد: استانداری فارس نیز احکام را صادر کرده و سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس به عنوان دبیر این کمیته تعیین شده است.

وی اضافه کرد: نمایندگانی از استانداری فارس، دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه شیراز، دانشگاه آزاد استان فارس، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس، اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری شیراز نیز در این کمیته حضور دارند.

تابع بردبار تاکید کرد: جلسات متعددی با حضور محاسب و ناظر پروژه و همچنین با حضور مشاوران و کارفرما برگزار خواهد شد و بررسی ها تا حصول یک نتیجه اقناعی برای اعضای کمیته ادامه خواهد داشت.

وی اعلام کرد: نتایج جلسات و بررسی های انجام شده به صورت شفاف و یکپارچه و در قالب یک بیانیه نهایی تهیه شده و نظر فنی به مراجع ذیصلاح اعلام خواهد شد.

خاطر نشان می شود، این نشست با حضور اعضای هیئت رئیسه و متخصصان سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، نمایندگان استانداری فارس، شهرداری شیراز، دانشگاه و اداره کل راه و شهرسازی فارس برگزار شد.

 

کد خبر 1197502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha