برنامه‌های جدید  مسجد امام رضا(ع)/ از ویزیت رایگان اهالی اکباتان تا دوره‌های امام شناسی

آیت‌الله سیفی آملی با شرح برنامه‌های جدید در مسجد امام رضا(ع)، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن، ویزیت رایگان اهالی شهرک اکباتان و برگزاری دوره‌های امام شناسی ازجمله این برنامه‌ها است.

آیت الله «علی سیفی آملی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد امام رضا (ع) (واقع در تهران، شهرک اکباتان، فاز سوم، خیابان شهید نفیسی) گسترش برنامه های خود را با جدیت دنبال می کند، اظهار کرد: الحمدالله در این زمینه اعضای هیئت امنا و پایگاه بسیج و به ویژه دکتر احمدی، قاری ممتاز کشورمان و مجری رسانه ملی، همکاری خوبی دارند. ما در دوره جدید مدیریت این مسجد از ظرفیت نخبگان حوزوی و دانشگاهی بیشتر از گذشته بهره مند می شویم.

 

امام جماعت مسجد امام رضا (ع) افزود: در ادامه این روند، ویزیت رایگان مردم شهرک اکباتان و نمازگزاران این مسجد توسط دکتر سعیدی، فوق تخصص غدد در روزهای سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء انجام می شود.

 

وی اضافه کرد: برگزاری دوره آموزش قرآن و برپایی محفل انس با قرآن با حضور احمدی، قاری ممتاز کشوری، روزهای یکشنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام رضا (ع) برگزار می شود.

 

آیت الله سیفی در ادامه با اشاره به برنامه های مسجد امام رضا (ع) در حوزه ولایت و امامت اضافه کرد، اضافه کرد: علاوه بر این، کلاس های امام شناسی نیز روزهای شنبه از ساعت 19 و 30 دقیقه تا اذان معرب در این مسجد برگزار می شود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسجد امام رضا(ع) همچنین جشن بزرگی همراه با سخنرانی مذهبی و مداحی و برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت رویداد قرآنی مباهله در روز شنبه، اول مردادماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می کند. همچنین به همین مناسبت بنر و بروشورهایی تهیه و در سطح شهرک اکباتان توزیع می شود.

کد خبر 1197517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha