دومین مسابقه سراسری صحیفه سجادیه  همزمان با ایام عید بزرگ غدیر

دومین مسابقه سراسری صحیفه سجادیه بر اساس متن یا صوت سخنرانی شرح دعای پانزدهم صحیفه سجادیه استاد اعوانی برگزار می شود.

حجت الاسلام صادق صالحی، ‌مدیر مرکز نشر معارف صحیفه سجادیه در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری دومین مسابقه سراسری صحیفه سجادیه همزمان با ایام عید بزرگ غدیر گفت: دومین مسابقه سراسری صحیفه سجادیه بر اساس متن یا صوت سخنرانی شرح دعای پانزدهم صحیفه سجادیه استاد اعوانی در مسجد امام حسن عسکری پردیسان برگزار می شود. 

 

مدیر مرکز نشر معارف صحیفه سجادیه افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، ثبت نام و دریافت متن دعای پانزدهم و یا صوت آن به کانال مرکز نشر معارف صحیفه سجادیه در پیام رسان ایتا (کانال صحیفه زندگی) به نشانی @sahife_zendegi و یا کانال مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در پیام رسان ایتا به نشانی  https://eitaa.com/sahyfeh مراجعه کنند.

حجت الاسلام صالحی اظهار داشت: آزمون دومین مسابقه سراسری صحیفه سجادیه یکشنبه 2 مرداد ماه به صورت آنلاین برگزار می گردد که زمان دقیق، جزئیات و لینک شرکت در آزمون در کانال مرکز تخصصی صحیفه سجادیه اطلاع رسانی می شود.

حجت الاسلام صالحی در خصوص جوایز مسابقه سراسری صحیفه سجادیه گفت:  ۳۰ جایزه نقدی برای برندگان در نظر گرفته شده است که به ترتیب ۱۰ نفر اول،  کارت هدیه ۵۰۰هزار تومانی؛‌ ۱۰نفر دوم،  کارت هدیه ۳۰۰ هزارتومانی؛‌ ۱۰ نفر سوم،‌ کارت هدیه ۲۰۰هزارتومانی تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: سه روز پس از برگزاری آزمون نتایح اعلام می شود و نحوه اهدای جوایز در پایگاه مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و  مرکز نشر معارف صحیفه سجادیه منتشر می شود.

 

کد خبر 1197551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha