چهاردهمین مرکز نیکوکاری در جهرم راه اندازی شد

مرکز نیکوکاری ‌«انتظار» به عنوان چهاردهمین مرکز در شهرستان جهرم افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، مرکز نیکوکاری «انتظار»، امروز (سه شنبه ۲۸ تیر) با حضور حجت الاسلام مدبر امام جمعه، شعبانی فرماندار افتتاح ویژه، شعبانپور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، اسدی شهردار، قریب زاده رئیس اوقاف و امور خیریه و تعدادی از مسئولین و خیرین به بهره برداری رسید.

 

حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری «انتظار» جهرم گفت: عدالت یعنی این که انسان تلاش کند هر چیزی را در جایگاه خودش قرار دهد و این می تواند در خدمت رسانی به مناطق محروم نمود پیدا کند.

 

امام جمعه جهرم افزود: منطقه «ولی عصر (عج)» جهرم از جمله مناطقی است که در جهت محرومیت زدایی توجه ویژه ای را می طلبد.

 

«محمدحسن شعبانی» نیز گفت: در طرح بازآفرینی شهری تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا بتوانیم خدمتی به مردم این منطقه ارائه دهیم.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: بهبود وضعیت ترافیکی خیابان ولی عصر به خصوص به علت وجود مرکز درمانی پیمانیه و تردد به صورت دوطرفه که احتمال وقوع تصادفات را تشدید می کند از جمله نیازهای فوری این منطقه بر شمرد.

 

«محمد جواد شعبان پور» هم در این مراسم گفت: مرکز نیکوکاری «انتظار» چهاردهمین مرکز نیکوکاری در جهرم است که محدوده میدان «جهاد» تا «پیمانیه» را تحت پوشش خود قرار می دهد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی جهرم با بیان این که تا سال آینده حدود ۶۰ درصد پرونده های کمیته امداد برون سپاری می شود، عنوان کرد: کمیته امداد در زمینه های مختلفی چون معیشتی و ارائه تسهیلات اشتغال و کارگشایی فعالیت می کند که وجود و افتتاح این مراکز نیکوکاری نیز در راستای این فعالیت هاست.

 

وی همچنین از تخصصی شدن مراکز نیکوکاری شهرستان جهرم در زمینه های مختلف چون درمان خبر داد.

کد خبر 1197572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha