نمایشگاه سالانه گردشگری سلامت عمان فرصت مطلوبی برای گردشگری سلامت فارس است

شرفی گفت: حضور واحد استان فارس به صورت تجمیعی و متمرکز در نمایشگاه سالانه گردشگری سلامت عمان می تواند گام مهمی در جهت گردشگری سلامت استان فارس بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سهراب شرفی»، امروز (سه شنبه 28 تیر) در جلسه کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی فارس گفت: ظرفیت بخش سلامت فارس باید از برگزاری نمایشگاه سالانه گردشگری سلامت در مهرماه جاری در کشور عمان با حضور و معرفی توانمندی های خود در این نمایشگاه بهره لازم را ببرد.

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی فارس افزود: نمایشگاه سالانه گردشگری سلامت از 4 تا 6 مهر در عمان برگزار خواهد شد و پیشنهاد ما به عنوان پارلمان بخش خصوصی اختصاص بخشی به عنوان پاویون استان فارس به مشارکت فعالان بخش خصوصی استان به صورت متمرکز در این نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: حضور واحد استان فارس به صورت تجمیعی و متمرکز در این نمایشگاه می تواند گام مهمی در جهت گردشگری سلامت استان فارس بردارد.

شرفی تاکید کرد: حضور بخش خصوصی فارس در این نمایشگاه و معرفی توانمندی های منحصر به فرد بیمارستان ها و تخصص و تبحر پزشکان استان و متخصصان بازاریابی بخش خصوصی ما شرایط حضور موفق استان فارس را در نمایشگاه ممکن خواهد کرد.

وی ادامه داد: اولویت با حضور بیمارستان دارای گواهی‌ نامه IPD در نمایشگاه سلامت عمان است و در زمان برگزاری نمایشگاه، پزشکان متخصص نیز باید در غرفه استان فارس حضور داشته باشند.

شرفی، بازاریابی در این نمایشگاه را حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: حضور مستقیم و ارتباط رو در رو موثرترین راه برای گسترش همکاری هاست و در ساماندهی و افزایش ورودی گردشگری سلامت استان نقش موثری دارد.

وی ادامه داد: نمایشگاه سالانه گردشگری سلامت عمان برای شناساندن توانمندی های گردشگری سلامت فارس با تاکید بر برندسازی و تبلیغات همه جانبه زمینه رشد و توسعه صنعت گردشگری سلامت استان می تواند نقش موثری داشته باشد.

وی از برگزاری همایش بزرگ حوزه گردشگری سلامت با هماهنگی اتاق بازرگانی فارس به عنوان نماینده بخش خصوصی و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و گفت: این همایش با هدف استانداردسازی بیمارستان های پذیرنده سلامت IPD در شیراز برگزار می شود.

خاطر نشان می شود، جلسه کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی فارس با موضوع هماهنگی حضور بیمارستان های استان فارس در نمایشگاه سلامت عمان برگزار و ابعاد پاویون استان فارس در این نمایشگاه بررسی شد.

کد خبر 1197579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha