محوریت فعالیت موسسه  خانه تاریخ مشهد در قالب محصولات چند رسانه ای از جمله کتاب می باشد

آصفی یزدی گفت: ماموریت موسسه فرهنگی و هنری خانه تاریخ مشهد بر دو اصل رصد و دیده بانی و با محوریت جراید، رسانه ها، نخبگان و عالمان و تولید محتوای علمی در قالب محصولات چند رسانه ای از جمله کتاب بنا شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،«محمد آصفی یزدی» امروز سه شنبه (۲۸ تیر) در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی با موسسه فرهنگی و هنری خانه تاریخ مشهد که با هدف افزایش تعاملات فرهنگی صورت گرفت؛ ضمن اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) مبنی بر اینکه «هدیه دادن محبتها را زیاد می کند»، گفت: امیدوارم برنامه امروز هدیه مشترک و متقابل برای انجام فعالیتهای مستمر در حوزه ترویج سنت اسلامی و ایرانی باشد.

 

مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری خانه تاریخ مشهد با بیان اینکه «من بدون کتاب می میرم»، افزود: خانه تاریخ مشهد در سال 1384 تحت عنوان موسسه تک منظوره غیرتجاری فرهنگی هنری خانه تاریخ مشهد با صدور مجوز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شروع به کار کرده است. اهداف این موسسه با تاکید بر کلمه غیرتجاری بر روی مسائل حوزه فرهنگی همراه با معرفی ظرفیتهای فرهنگی مشهد مقدس است.


وی با اشاره به ماموریت موسسه فرهنگی هنری خانه تاریخ مشهد اظهار داشت: ماموریت این موسسه بر روی دو محور رصد و دیده بانی با محوریت جراید، رسانه ها، نخبگان و عالمان و تولید محتوای علمی در قالب محصولات چند رسانه ای از جمله کتاب بنا شده است.


آصفی یزدی ابراز امیدواری کرد: طرفین تفاهم نامه با تعهد و رویکردی باورمند منشأ رویدادهای موثر و مفید فرهنگی باشند.

انتهای پیام/

کد خبر 1197593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha