تشکیل شورای نگهبان ابتکاری بی نظیر از انقلاب  اسلامی است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: تشکیل شورای نگهبان ابتکاری بی نظیر از انقلاب شکوهمند اسلامی است و نهاد شورای نگهبان تشکیل شد که امثال یزید ها حاکم مملکت اسلامی نشوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، به مناسبت ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان، عصر امروز همایش ناظرین دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان قرچک با حضور فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک، بصیری مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان، رئیس و اعضای دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان قرچک و ناظرین شهرستان در کانون ملائک برگزار شد.

 

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار شهرستان قرچک در همایش ناظرین دفتر  نظارت و بازرسی بر انتخابات گفت: نهاد شورای نگهبان تشکیل شد که امثال یزید ها حاکم مملکت اسلامی نشوند.

 

وی افزود: تشکیل شورای نگهبان ابتکاری بی نظیر از انقلاب شکوهمند اسلامیست که ناشی از بینش و آینده نگری بنیانگذار کبیر انقلاب است.

 

فرماندار قرچک با تاکید بر لزوم حمایت همه جانبه از نهاد مقدس شورای نگهبان قانون اساسی بیان داشت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری وظيفه همگان است كه از شوراي نگهبان حمايت بكنیم، هم از كليت شوراي نگهبان و هم از حيثيت و اعتبار شوراي نگهبان. اميدوارم ان‌شاءالله بتوانیم اين وظيفه را آن چنان كه خداي متعال راضي است انجام بدهیم

کد خبر 1197689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha