توزیع ۳۵ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند استان قزوین

فرهادی گفت: به مناسبت عید سعید غدیرخم و در مناطق مختلف استان قزوین ۳۵ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

«فرزاد فرهادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از مستحبات مورد تأکید در عید سعید غدیر، اطعام است که همزمان با این عید بزرگ و در قالب طرح اطعام علوی در مناطق مختلف استان قزوین 35 هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین ادامه داد: طرح اطعام علوی و توزیع غذا در شهرهای مختلف استان صورت گرفت به طوری که در شهر شال و با همت مرکز نیکوکاری فعال در این منطقه و کمک خیران 6 هزار پرس غذا طبخ و توزیع شد.

 

وی عنوان کرد: همچنین مرکز نیکوکاری طزرک هم با مشارکت خیران در روز عید سعید غدیر خم 3 هزار و 500 پرس غذا در بین نیازمندان توزیع کرد.

 

فرهادی اعلام کرد: در شهرستان تاکستان هم با همت خیران و نیکوکاران در یحیی آباد 3 هزار و 500 پرس غذای گرم طبخ و در میان محرومان این منطقه توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مناطقی که در استان قزوین توزیع غذای گرم را داشتیم، منطقه الموت غربی بود که 2 هزار و 500 پرس غذای گرم با کمک خیران طبخ شد و در میان خانواده های نیازمند این منطقه و روستاهای اطراف آن توزیع شد.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد قزوین با اشاره به طرح اطعام علوی در قزوین اظهار کرد: در شهر قزوین با کمک خیران و مردم نیکوکار 2 هزار پرس غذای گرم با کمک هیئت رزمندگان اسلام در آشپزخانه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین طبخ و در روز عید سعید غدیر خم در میان نیازمندان توزیع شد.

 

وی یادآور شد: همچنین با کمک خیران در مناطق دیگر استان نظیر شهر آبگرم 2 هزار و 500 پرس غذای گرم و در منطقه در رامند بوئین زهرا 3 هزار پرس غذا در قالب طرح اطعام علوی در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

کد خبر 1197714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha