۱۳ استان معین در بحث مشارکت های مردمی اربعین در استان ایلام حضور خواهند یافت

حسنی با بیان اینکه ۱۳ استان معین در بحث مشارکت های مردمی اربعین در استان ایلام حضور خواهند یافت، گفت: جذب همه ی طیف ها و نیروها در اربعین در دستور کار کمیته مشارکت های مردمی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در نشست کمیته مشارکت های مردمی اربعین استان، بر جذب همه ی نیروها و طیف ها برای خدمت رسانی به زوار اربعین تأکید کرد و گفت: ۱۳ استان معین در بحث مشارکت های مردمی در استان حضور خواهند یافت  و باید تلاش کنیم که ظرفیت هایی که می توان در بحث اسکان و تغذیه در استان ایجاد کرد را احصا نماییم.
 

«محمد سبحان حسنی» با تأکید بر این که باید آمار تعداد موکب ها و خدماتی را که ارائه می دهند احصا نمود افزود: می بایست برای جلوگیری از ازدهام جمعیت در مهران با توجه به گرمای هوا برنامه ریزی برای اسکان زوار در شهرستان های مختلف و مبادی ورودی استان ایجاد شود.

 

وی افزود: می بایست برای خدمات رسانی به زوار در این محل ها نیز توجهات لازم صورت گیرد و مواکبی نیز در این شهرستان ها ایجاد شود.
 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در ادامه گفت: در مبادی ورودی استان و شهرستان های عقبه ی مهران از جمله چرداول، ایوان، دهلران و دره شهر برنامه ریزی برای اسکان اضطراری زوار صورت گرفته است و می بایست کمیته مشارکت های مردمی در خصوص ایجاد مواکب و ایستگاههای صلواتی در این مکان ها نیز برنامه ریزی های لازم را صورت دهد.

 

حسنی در ادامه بیان داشت: در  محل های اسکان باید برنامه ریزی برای تغذیه سالم ، سیستم های خنک کننده ، آب مورد نیاز و سرویس های بهداشتی صورت گیرد و قبل از اربعین هم از این امکانات بازدید به عمل آید.

کد خبر 1197721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha