حرکت خداپسندانه بانوی فداکار یزدی قابل تحسین عموم مردم کشور

در نشست شورای اسلامی شهر یزد از بانوی فداکار یزدی تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در نشست شورای اسلامی شهر یزد بانوی فداکار یزدی که باعث نجاب جان یک مصدوم تصادفی شده بود، تجلیل و قدردانی شد.

 

حجت الاسلام حیدری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد در جلسه این کمیسیون ، از حرکت خداپسندانه دکتر دهقان نیری تقدیر کرد و گفت: نامه تقدیر مادر شهید از شهر تبریز برای کار خداپسندانه دکتر دهقان، نشان دهنده این است که این حرکت نه تنها مورد تحسین مردم شهر یزد، بلکه عموم مردم کشور است. نجات جان یک انسان در خیابان، بیانگر مراتب والای نوع دوستی و نهایت حس وظیفه شناسی این پزشک بزرگوار است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر یزد هم در این جلسه با اشاره به اینکه برخی اتفاقات در کشور رخ میدهد که مورد پسند مردم قرار میگیرد گفت:  نجات جان یک انسان در صحنه تصادف توسط یک بانوی پزشک یزدی از جمله این کار ها است.

 

سیفی ادامه داد: باید توجه کرد یک پزشک همه جا پزشک است نه فقط در بیمارستان و مطب، بلکه در خیابان هم میتواند وظیفه پزشکی خود را انجام دهد مانند یک معلم و یا هر شغل دیگری که نباید مختص محل کار خود، فعالیت انجام دهند.

 

وی گفت: امید است همه پزشکان چنین روحیه ای را در خود تقویت کنند و در هرکجا هستند نقش پزشکی خود را ایفا کنند.

 

دکتر فاطمه دهقان نیری نیز در این جلسه گفت: از صداوسیما و شهرداری یزد تشکر میکنم که باعث شدند مردم از این اتفاق مطلع شوند تا احساس همدردی کنند و جرقه ای باشد تا شهروندان کمک های اولیه را آموزش ببینند.

کد خبر 1197726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha