بهترین روش در صنعت بسته بندی الگوبرداری در بسته بندی موفق دیگر‌ کشورهاست

فخر با بیان اینکه بهترین روش در صنعت بسته بندی الگوبرداری در بسته بندی موفق دیگر‌ کشورهاست، گفت: یک الگوی موفق در دنیا داریم که پارامترهایی که باعث می شود در صنایع غذا، بهداشتی، آرایشی چارچوب هایی تعریف کردند که باعث شده در حوزه صادرات نقش ایفا کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، افشین فخر مدیرعامل انستیتو بسته بندی ایران در برنامه میز اقتصادی با بیان اینکه تمامی کشورهای هدف صادرات عضو انستیتو بسته بندی هستند، گفت: موضوع افزایش صادرات در سبد صادراتی، بسته بندی در صنایع تبدیلی و کشاورزی و صنایع پایین دستی یکی از مهم ترین بحث هاست که کشورهای توسعه پیدا کردند.

 

وی با بیان اینکه بهترین روش در صنعت بسته بندی الگوبرداری در بسته بندی موفق دیگر‌ کشورهاست، گفت: ما یک الگوی موفق در دنیا داریم که پارامترهایی که باعث می شود در صنایع غذا، بهداشتی، آرایشی چارچوب هایی تعریف کردند که باعث شده در حوزه صادرات نقش ایفا کنیم. در حوزه صنعت غذا در ماندگاری و لوجستیک پارامترهای مشخصی دارد که خیلی از تولیدکنندگان از آموزش ها بهره نگرفتند، درحالیکه باید آموزش های تخصصی و شرکت های تخصصی ایجاد شود و همواره آموزش برای بسته بندی تخصصی دیده شود.

 

وی در این باره که انستیتو بسته بندی برنامه ای برای آموزش دارد، گفت: آمادگی لازم وجود دارد و در دوره های قبل با توسعه تجارت بارها جلساتی با حضور اساتید جهانی بسته بندی برگزار شد.

کد خبر 1197751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha