قرآن و پیامبر به عنوان دو محور اصلی وحدت در جهان اسلام است

ماموستا رستمی گفت: قرآن و پیامبر به عنوان دو محور اصلی وحدت در جهان اسلام بوده و قبله واحد و محبت به رسول اکرم و اصحاب و اهل بیت و خاندان پیامبر اسلام وجه اشتراک قوی در بین مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری صبح چهارشنبه ۲۹ تیرماه در اولین اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی با اعلام اینکه کردستان مظهر عرفان، معنویت، اخوت و مهربانی در کل کشور است، اظهار کرد: برگزاری این اجلاسیه در استانی که مرکز یکدلی و اتحاد است مایه خوشحالی و جای تشکر است.

 

 

وی افزود: جهان اسلام امروز باید به خود بیاید و با تکیه بر وحدت اسلامی مانع و سد راه دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان علیه جهان اسلام شوند. 

 

 

امام جمعه سنندج با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان ویران کردن زیرساخت‌ها و غارت منابع خدادادی در کشورهای اسلامی است، یادآور شد: به واسطه تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای ایران اسلامی با وجود تمام توطئه‌های دشمنان وحدتی پایدار و مردمی در استان کردستان و کل کشور وجود دارد.

 

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: امنیت پایدار و خلل ناپذیر ایران اسلامی از برکات وحدت ملت بصیر و آگاهی است که در تمام عرصه‌های سرنوشت‌ساز و حساس در میدان حاضر و ارزش‌های انقلاب و ولایت دفاع می‌کنند.

 

 

وی بیان کرد: قرآن و پیامبر به عنوان دو محور اصلی وحدت در جهان اسلام بوده و قبله واحد و محبت به رسول اکرم و اصحاب و اهل بیت و خاندان پیامبر اسلام وجه اشتراک قوی در بین مسلمانان است.

 

 

امام جمعه سنندج عنوان کرد: باید با تکیه بر اشتراکات دینی و اسلامی مانع از ایجاد تفرقه در جامعه اسلامی شود و با حفظ وحدت، توسعه و عمران و آبادانی در کشور و استان را شاهد باشیم.

کد خبر 1197791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha