خدمت امام رضایی مسجد مسلم بن عقیل(ع) سیرجان به زوج های جوان

همزمان با ایام گرامیداشت دهه امامت و ولایت و به مناسبت عید سعید غدیر خم، کانون خدمت رضوی مسلم بن عقیل(ع) سیرجان خدمت امام رضایی خود را تقدیم زوج های جوان انجام داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سیرجان؛ همزمان با ایام گرامیداشت دهه امامت و ولایت و به مناسبت سالروز عید سعید غدیر خم  ۱۳ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند شهرستان اهداء شد.

 

 


علی اصغر رکن،  مسئول کانون خدمت رضوی مسجد مسلم بن عقیل(ع) سیرجان گفت: مسجد مسلم بن عقیل(ع) هر ساله در راستای اقدامات محرومیت زدایی با همراهی امام‌ جماعت، هیئت امناء و خیرین محله، اقدام به تامین جهزیه برای زوج‌های نیازمند می‌کند.

 

 

 

وی افزود: شناسایی زوج های جوانِ نیازمند توسط خادمیاران رضوی این کانون انجام شده و در راستای حمایت از کالاهای ایرانی، تمام اقلام موجود در جهیزیه از تولیدات داخلی تهیه شده است.

 

 

 

رکنی ادامه داد: در هر سری از جهیزیه‌ها هفت قلم کالای اساسی وجود دارد که شامل یخچال و فریزر، اجاق گاز،  ماشین لباس شویی، پنکه زمینی پایه بلند، جاروبرقی، سرویس کامل ظروف آشپزخانه، دو تخته فرش است.

 

 

 

وی فراهم کردن شرایط برای ازدواج آسان و رفع موانع ازدواج جوانان را ضروری دانست و گفت: با عنایت حضرت ثامن الحجج(ع) و  مشارکت خیرین می توانیم مسائل و مشکلات جوانان نیازمند را رفع کنیم و شاهد اجرای زیباترین دستور اسلام باشیم.

 

 

 

گفتنی است؛ این اقدام با مشارکت امام جماعت، هیئت امنا و خادمیاران رضوی این مسجد صورت گرفته و برای تهیه هر سری از این جهیزیه ها مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

کد خبر 1197809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha