برگزاری کلاس های آموزشی و هنری  در کانون آرتیمان شهرستان تویسرکان

آقابابایی گفت: با هدف غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان کلاس های مختلف آموزشی و مهارتی با همت کانون فرهنگی هنری آرتیمان در شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

«محبوبه آقا بابایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با شروع فصل تابستان برنامه‌های تابستانی اوقات فراغت در محور مهارت‌های ارتباطی ، مهارت‌های فرهنگی، هنری و فعالیت‌های نشاط آور و شادی بخش، مهارت‌های حرفه‌ای، مهارت‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی و مهارت‌های ورزشی اجرای می‌شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری آرتیمان شهرستان تویسرکان افزود:  کارگاه‌های مهارت آموزی  برای اعضای کانون با و همچنین کلاس های قرآن و احکام ویژه بانوان  در کانون برگزار می شود.

 

وی از توزیع بسته‌های کمک معیشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر شهرستان تویسرکان همزمان با روز عید غدیر  با همت خیران و اعضای کانون آرتیمان   پایگاه زینب کبری (س) و قاسم بن الحسن (ع)  خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آرتیمان شهرستان تویسرکان افزود: کانون فرهنگی و هنری  آرتیمان در سال گذشته طرح «کمک مومنانه» را با هدف رسیدگی و حمایت از خانواده های کم بضاعت و مستمند محله در چند مرحله به اجرا در آورده است.

 

کد خبر 1197813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha