افتتاحیه دوره آموزشی توانمندسازی معاونان و روسای اداره های جذب و حمایتی داوطلبان

افتتاحه دوره آموزشی توانمندسازی معاونان و روسای اداره های جذب و حمایتی سازمان داوطلبان با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر و رییس سازمان در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمرصبح امروز درآیین افتتاحیه دوره ، گفت: از تلاش های اصلی ما توسعه کیفیت خدمات داوطلبانه در جامعه بوده که این مهم با تعریف طرح تحول و ارتقای نظام ارزیابی فعالیت های عام المنفعه در جمعیت هلال احمر صورت گرفته است.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را فرصتی برای بهبود کیفیت ها و کمیت ها در حوزه خدمات داوطلبی جمعیت هلال احمر  و ایجاد شرایطی برای مرتفع کردن  چالش ها و موارد موجود بر سر راه عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد  تا دستاوردهای این دوره، فعالیت های انسان دوستانه داوطلبی  را در مسیر استاندارد واقعی خود هدایت کند.

بنابراین گزارش، منابع داوطلبی و دبیرخانه پاسخگویی به حوادث، پویش ها، تشکیل تیم های تخصصی جمع آوری و نگهداشت کمک های مردمی، کارآفرینی اجتماعی و تاب آوری، مدیریت آمار و اطلاعات و گزارش عملکرد، راه اندازی و فعال سازی مجامع خیرین استان ها، راه اندازی پویش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی جذب منابع داوطلبی، تغییرات اقلیمی و محیط زیست با محوریت برنامه ملی نذر آب5، طرح توسعه و تحول اجتماع محور 2020 محله کم برخوردار، خدمات اجتماعی بشردوستانه و برنامه های ملی سلامت و معیشت محور از سرفصل های کارگاه های این دوره آموزشی است.

گفتنی است دوره آموزشی توانمندسازی معاونان و روسای اداره های جذب و حمایتی سازمان داوطلبان به مدت 3 روز متوالی از 29 الی 31 ام تیرماه جاری در مجتمع فرهنگی ولایت مشهد در حال برگزاری است.

کد خبر 1197824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha