۱۰۲۲ اثر به دبیرخانه جشنواره حریم رسالت ارسال شد

پارسا با بیان اینکه هزار و ۲۲ اثر به دبیرخانه جشنواره حریم رسالت ارسال شده است گفت: بیش از ۵۴ درصد از خبرنگاران استان گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی پارسا» امروز (چهارشنبه، ۲۹ تیر) در مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان که با حضور میهمانان استانی و کشوری در تالار مرکزی رشت برگزار شد اظهار داشت: بدون شک یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هویت بخشی به بانوان است.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بستر فعالیت بانوان را به خوبی فراهم کرد افزود: ۶۰ درصد از اصحاب رسانه کشور را بانوان تشکیل می‌دهند و در گیلان نیز به عنوان یکی از قطب‌های رسانه‌ای کشور بیش از ۵۴ درصد از خبرنگاران را بانوان تشکیل می‌دهند.

 

پارسا با تاکید بر اینکه اولین جشنواره حریم رسالت ویژه بانوان به شکل ملی در استان گیلان برگزار شد تصریح کرد: به غیر از گیلان استانهایی مانند تهران، خراسان شمالی، قزوین، مرکزی، مازندران، ایلام و چند استان دیگر هم در این جشنواره شرکت داشتند.

 

وی تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره حریم رسالت را هزار و ۲۲ اثر اعلام کرد و افزود: در این بین ۳۱ اثر در بخش تیتر، ۳۲۱ اثر در بخش عکس، ۲۱ اثر در بخش فیلم، ۶۰ اثر در بخش گفتگو و ۱۹۲ اثر در بخش گزارش به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان محورهای جشنواره  رسانه‌ای حریم رسالت را شش محور اعلام کرد و بیان داشت: این جشنواره در محور هویت بخشی بانوان و ارتقا روحیه خودباوری، نقش زنان در فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، زنان، اشتغال‌زایی، کارآفرینی، دانش بنیان، نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی، جوانی جمعیت، راهکارها و پیشنهادها و خانواده و کرونا برگزار شد.

 

پارسا در پایان خاطرنشان کرد: از همه کسانی که در تولید محتوا تلاش کردند از دبیرخانه جشنواره، شخصیتهای استانی و کشوری و دستگاهای ذیربط برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تقدیر و تشکر میکنم.

کد خبر 1197882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha