بهره مندی بیش از ۸ هزار نفر از اطعام غدیر کانون های مساجد چهارمحال بختیاری

بیش از ۸ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری از بسته های غذایی گرم که توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت عید غدیرخم تدارک دیده شده بود بهره مند شدند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: بیش از ۸ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری از بسته های غذایی گرم که توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت عید غدیرخم تدارک دیده شده بود بهره مند شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این اقدام خداپسندانه با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و مساعدت موسسه حضرت خدیجه (س) استان قم و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

 

وی ابراز کرد: توزیع اطعام غدیر در شهرستان کوهرنگ و به همت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا و مردم این شهرستان نیز از اطعام غدیر بهره مند شدند.

 

مظاهری بابیان اینکه اشاره به اینکه طرح اطعام غدیر در ۲۲ نقطه از روستاها و مناطق عشایرنشین بخش بازفت شهرستان کوهرنگ اجرا شد گفت: برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) استان قم در اجرای توزیع اطعام غدیر مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح کمک کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در اجرای این طرح نماینده موسسه حضرت خدیجه (س)، فرماندار شهرستان کوهرنگ، حجت الاسلام جمال پور، روحانی مستقر در روستای دزک سفلی بازفت و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ حضور داشتند.

 

کد خبر 1197887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha