گیلان ۱۱۲ زن شهید، جانباز و آزاده دارد

یعقوب‌نژاد ضمن اشاره به رتبه پنجم گیلان در حوزه ایثار و شهادت گفت: گیلان ۱۱۲ زن شهید، جانباز و آزاده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «زهرا یعقوب نژاد» امروز (چهارشنبه، ۲۹ تیر) در اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان که در تالار مرکزی رشت برگزار شد اظهار داشت: در اینجا گوشه‌ای از ظرفیت‌های بانوان استان گیلان شاهد بودیم و دستگاههای فرهنگی و بسیج رسانه تلاش کردند تا یکبار دیگر اولین‌ها را برای گیلان رقم بزنند.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان ابراز داشت: گیلان رتبه پنجم ایثار و شهادت را در کشور دارد و کمیته زنان و دفاع مقدس گیلان فعالیت‌های بسیار خوبی داشته و طراحی نماد و نشانه آن برای اولین بار در کشور در گیلان انجام گرفت.

 

یعقوب نژاد با بیان اینکه این نماد با استفاده از ویژگیهای بومی، نمادهای زیستی و پوشش محلی استان تهیه شد است اذعان کرد: از کانون شاهد رسانه و همه عزیزانی که در تهیه این نماد مشارکت داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گیلان اضافه کرد: در گیلان ۱۱۲ زن شهید، جانباز و آزاده را داریم، امیدواریم بتوانیم با اقداماتی نقش ارزنده بانوان استان گیلان را در عرصه هشت سال دفاع مقدس به سمع و نظر همگان برسانیم. 

 

یعقوب‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: تلاش داریم به اهدافی که در حوزه سند تحول بنیادین خانواده تدوین شده است نائل شویم که البته این امر با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای متولی تحقق پیدا می‌کند.

کد خبر 1197891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha