رویکرد ما ایجاد زیرساخت نرم افزاری برای به اشتراک گذاری ظرفیتها است

سلیمی گفت:رویکرد ما در دوره جدید سازمان داوطلبان ایجاد زیرساخت نرم افزاری برای به اشتراک گذاری ظرفیتهای مختلف است و سامانه ای با وظیفه جذب، هدایت و توزیع کمکهای مردمی در حال تهیه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «وحید سلیمی» در نشست هم اندیشی معاونان و روسای ادارات امور داوطلبان هلال احمر افزود: چندین دستگاه از جمله بهزیستی، کمیته امداد و هلال احمر به عنوان متولی خدمت رسانی تعیین شده اند، رویکرد در این مورد به این شکل است که وقتی هلال احمر متولی است سایر دستگاه‌ها پشتیبان هستند و خدمات به صورت متمرکز در این محلات ارایه می‌شود و برنامه ریزی برای حل بخش عمده مشکلات انجام می‌ شود.

 

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: رویکرد ما در دوره جدید سازمان داوطلبان ایجاد زیرساخت نرم افزاری برای به اشتراک گذاری ظرفیتهای مختلف است و سامانه ای با وظیفه جذب، هدایت و توزیع کمکهای مردمی در حال تهیه است.

 

سلیمی افزود: از جمله سیاستهای کلی سازمان داوطلبان می‌توان به تامین منابع سازمانی، به روز رسانی چارت سازمانی متناسب با نیازهای امروز، حضور و تقویت نقش آفرینی داوطلبان و شبکه سازی این عزیزان، تقویت هماهنگی داوطلبان و نیز افزایش کمی و کیفی داوطلبان اشاره کرد همچنین ایجاد باشگاه داوطلبان و تدوین شاخص‌های مورد نظر و مطلوب در امر امدادرسانی از جمله برنامه های مهم پیش رو است.

 

وی با اشاره به محدودیت های مالی موجود در کشور ، ایجاد درآمدهای پایدار را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: برنامه پویش ملی هلال رحمت از اسفند پارسال برگزار شد و طی یک ماه ۵.۵ میلیارد تومان کمک نقدی جمع شد که با محوریت خانه های هلال در مناطق کم برخوردار توزیع شد.

 

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: دستورالعمل ارایه خدمات حمایتی به بیماران نیازمند مربوط به سال ۱۳۹۱ بود که با بررسی های مجدد دستورالعمل جدید تدوین و امید است در شورای عالی هلال احمر به تصویب برسد.

 

سلیمی افزود: ایجاد زیرساخت نرم افزاری برای خدمت دهی بهتر در قالب بانک امانات تجهیزات پزشکی از اهداف پیش روست و امسال نیز در ۱۰۰ روستای کشور طرح نذر آب پنج اجرا می شود

کد خبر 1197894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha