درخشش خبرنگاران شبستان/ برگزیدگان اولین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت معرفی شدند

مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان در تالار مرکزی رشت با معرفی آثار برتر برگزار شد که در این بین خبرنگاران شبستان خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان امروز (چهارشنبه، ۲۹ تیر) با سخنرانی «زینب اختری» معاون وزیر کشور در امور زنان و خانواده، سردار «عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان، شخصیت‌های ملی، استانی و شهرستانی و اصحاب رسانه در تالار مرکزی رشت برگزار شد.


در بخش گزارش شادی خورشیدی از خبرگزاری ایرنا شایسته تقدیر شناخته شد و مقام سوم بخش گزارش به نوشین کریمی از خبرگزاری شبستان، مقام دوم به مریم امدادی از صدا و سیما و مقام اول به وحیده اسماعیلی رسید.

 

همچنین در بخش خبر  سارا ناصری از خبرگزاری تسنیم شایسته تقدیر شناخته شد، مقام سوم به نوشین کریمی از خبرگزاری شبستان و  مقام دوم به اکرم اقدامی رسید و هیئتی داوران در مقام اول برگزیده‌ای نداشت.

 

در بخش گفتگو نوشین میربلوک شایسته تقدیر شد و مقام سوم این بخش به مهدیه رزاقی و مقام دوم به منور شعبان پور رسید و مقام اول برگزیده‌ای نداشت.

 

در بخش تیتر شایسته تقدیر و مقام سوم به پروین صمیم نیا، مقام دوم به نوشین کریمی از خبرگزاری شبستان و مقام اول به لیلا پورابراهیمی از خبرگزاری شبستان رسید.

 

در بخش عکس زلیخا صفری شایسته تقدیر، مریم بزرگی مقام سوم، خاطره احمدی‌نژاد مقام دوم و الهه فلاح مقام اول را کسب کرد. 

 

در بخش فیلم، خانم محجوب شایسته تقدیر شناخته شد و مقام اول این بخش به مرضیه هاشمی و مقام دوم به مریم دورباش رسید و دبیرخانه جشنواره در مقام اول اثری را شایسته تقدیر ندانست.

 

در بخش یادداشت هم هما اکبری شایسته تقدیر شناخته شد و هیچ اثری در این بخش مقامی کسب نکرد.

 

در این مراسم همچنین ضمن اجرای سرود سلام فرمانده، نماد کمیته زنان و دفاع مقدس استان گیلان رونمایی و از دو خانواده شهیده تجلیل شد.

 

تقدیر از شش نوعروس فعال در حوزه رسانه فاطمه احمدی، زهرا رستگار، لیدا حاجی پور، ندا یکتاپرست، سمانه عادلی و معصومه نوروزی از دیگر قسمت‌های متنوع این برنامه بود.

کد خبر 1197932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha