اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایران دوم مرداد برگزار می شود

اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایران دوم مرداد در مصلی تهران میزبان مدیران ارشد و میانی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، رویداد هم افزایی مدیریت ایران از سوی شبکه مردمی نهاد ریاست جمهوری برگزار می شود و این رویداد در راستای تحقق مفاهیم مردم سازی دولت در آستانه سه سالگی دولت مردمی دوم مرداد از ساعت 9 صبح در شبستان مصلی با حضور 800 غرفه در چهار هزار متر مربع برگزار می شود.

 

بنا بر این گزارش، روز یکشنبه مراسم افتتاحیه با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار برگزار می شود و سه شنبه چهار مرداد مراسم اختتامیه با حضور رییس جمهور برگزار می شود.

 

رویداد هم افزایی مدیریت ایران زیرساختی برای آشنایی، ارتباط و همکاری مدیران کشور با موسسات، شرکت ها و مجموعه های مردمی موثر در حل مشکلات مردم است.

 

بر این اساس سامانه دایمی برای ارتباط مداوم برای ارایه خدمات آموزشی، ایجاد بسترهای ارتباط و همکاری، قابلیت ساماندهی و عقد قراردادها، ارایه مشاورهای حقوقی و راهکارهای تعاملاتی میان مدیران، مشاهده غرفه های مجازی شرکت ها تشدید شده است.

 

هدف از این رویداد، شناسایی شرکت های دانش بنیان و موسسات کارآمد برای حل چالش ها، استفاده از ظرفیت جوانان متخصص برای رفع نیازها، تحول در مدیریت کشور و حرکت به سمت بهره گیری از نخبگان و جوانان، سرعت عمل بخشیدن به روند حل چالش ها، افزایش بهره وری در مشارکت با شرکت ها و موسسات کارآمد، تعیین محتوا، خدمات و محصولات مورد نیاز است.

کد خبر 1197934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha