آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) آماده همکاری با بهزیستی فارس است

حجت الاسلام کلانتری گفت: آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) آماده همکاری با بهزیستی فارس است و با توجه به حجم زیاد زائران بهترین فرصت است تا به مردم آموزش های لازم برای عکس العمل در مواقع بحران را آموزش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام«ابراهیم کلانتری»، امروز (چهارشنبه 29 تیر) در دیدار با مدیرکل بهزیستی فارس ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و بزرگداشت هفته بهزیستی گفت: تلاش برای رفع مشکلات اقشار نیازمند کمک و رفع آسیب های اجتماعی از وظایف حکومت اسلامی است و سازمان بهزیستی به عنوان متولی این امور نقش حاکمیتی برعهده دارد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) افزود: باید با همکاری تمامی ارگان ها، کمک خیرین و کار جهادی زمینه ای فراهم شود تا بهزیستی بتواند امور خود در این حوزه را به بهترین شکل به سرانجام برساند.

وی اضافه کرد: تشکیل نهاد ارزشمند سازمان بهزیستی از برکات انقلاب اسلامی است و حجم عظیم حوزه عملکردی بهزیستی نیاز به هم افزایی همه ارگان‌ ها و خیرین دارد.

حجت الاسلام کلانتری تاکید کرد: آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) آماده همکاری با بهزیستی فارس است و با توجه به حجم زیاد زائران بهترین فرصت است تا به مردم آموزش های لازم برای عکس العمل در مواقع بحران را آموزش دهیم.

«محمدرضا هوشیار» نیز در این دیدار گفت: پیشگیری و ارائه آموزش های لازم موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود و بی توجهی به آموزش یک معضل است.

مدیرکل بهزیستی فارس تاکید کرد: خواستار مشارکت بهزیستی فارس و آستان مقدس احمد ابن موسی (ع) در زمینه های مختلف هستیم و حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و فضاهای اطراف آن به دلیل زائر پذیری و حجم تردد محل مناسبی برای ترویج پیام های پیشگیرانه، معرفی خدمات سازمان بهزیستی و استقرار تیم اورژانس ۱۲۳ بهزیستی فارس است.

کد خبر 1197944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha