افزایش شرکت کنندگان  کرمانشاهی در مسابقات قرآن

سهیلی ،گفت: تعداد شرکت کنندگان استان کرمانشاه در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم افزایش داشته است.

ساحل سهیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن در کرمانشاه، گفت: در نظام اسلامی و دینی عمل به آیات قرآن بسیار مهم است و همانطور که امام علی علیه السلام می‌فرمایند در عمل کردن به قرآن کریم، دیگران نباید از ما سبقت بگیرند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ،افزود:تلاوت زیبای قران اهمیت زیادی دارد اما قرآن کتاب هدایت و انسان ساز است و در همه عرصه های ملی، امنیتی و اقتصادی باید در سایه سار قرآن حرکت کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: مرحله شهرستانی مناطق ۶ گانه استان کرمانشاه در شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، دالاهو، کنگاور، صحنه و هرسین از ۱۶ تیر آغاز شده و تا ۶ مردادماه  جاری ادامه دارد و مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در کرمانشاه از  شهریورماه  تا مهرماه جاری برگزار خواهد شد.

 

سهیلی تصریح کرد: استقبال شهروندان استان کرمانشاه از چهل و پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن بسیار خوب بوده است  تا جایی که ۱۷۰۰ نفر در این مرحله از مسابقات شرکت کردند.

 

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ،اظهار کرد: نتایج نهایی تا پایان مردادماه جاری در سطح استان انجام و اساس حضور در مرحله استانی کسب حدنصاب نمره در مسابقات است.

 

 

کد خبر 1197947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha