رعایت حجاب اسلامی به تهذیب و تزکیه نفس و قرب الهی کمک می کند

حجت الاسلام کلانتری گفت: حجاب یک دستور دینی و به معنای پرده، حاجب، پوشیدن و پنهان کردن است و رعایت حجاب اسلامی به تهذیب و تزکیه نفس و قرب الهی کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «ابراهیم کلانتری»، امروز (چهارشنبه 29 تیر) با اشاره به گشایش نمایشگاه عفاف و حجاب در جهاد کشاورزی مرودشت به خبرنگاران گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار شده است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی و امام جمعه موقت مرودشت افزود: این نمایشگاه به همت مسئول عقیدتی و دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی مرودشت برگزار شده و محصولات فرهنگی همچون چادر مشکی، مقنعه و کتاب، پوستر و ... توسط بانوان در آن ارائه می شود.

وی اضافه کرد: نمایشگاه تا 30 تیر در محوطه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت برپا خواهد بود و با هدف فرهنگ‌ سازی پوشش اسلامی و معرفی الگوهای اسلامی، تقویت ارزش ‌های دینی و روشنگری در این زمینه برگزار شده است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی مرودشت تاکید کرد: حجاب و عفاف همواره بخشی از رسالت انبیا و اولیا، ادیان و علما بوده و از دستورات اسلام است و حفظ حجاب و عفاف به برکت و عظمت خانواده کمک می کند.

وی تصریح کرد: حجاب یک دستور دینی و به معنای پرده، حاجب، پوشیدن و پنهان کردن است و رعایت حجاب اسلامی به تهذیب و تزکیه نفس و قرب الهی کمک می کند.

کد خبر 1197956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha