دانشگاه فرهنگیان در استان کهگیلویه و بویراحمد توسعه یابد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرایط برای احداث شعبه های دانشگاه فرهنگیان در شهرهای دهدشت و گچساران بررسی شود و پیگیر افزایش رشته ها و تعداد دانشجویان این دانشگاه در استان باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، «سیدعلی احمدزاده» امروز در نشست اعضای هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: آماده ایم برای توسعه دانشگاه فرهنگیان در استان همکاری کنیم و هر اندازه که دانشگاه فرهنگیان برای احداث ساختمان اعتبار در نظر بگیرد، ما نیز همان اندازه کمک می کنیم.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره با اهمیت، نقش و جایگاه دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک مجموعه علمی و تاثیرگذار در نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش، بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان که با اهداف تامین و تربیت معلمان و مربیان متعهد تکلیف دارد باید مورد حمایت قرار گیرد.

 

وی تاکید کرد: برای توسعه دانشگاه فرهنگیان و ارتقای سطح شایستگی های حرفه ای از هم اکنون آموزش و پرورش و این دانشگاه برنامه ریزی کنند.

 

احمدزاده بر راه اندازی مراکز شهرستانی دانشگاه فرهنگیان و چگونگی فراهم کردن ساز و کار اجرای آن تاکید کرد و گفت: فرمانداران در شهرستان های کهگیلویه و گچساران برای زمینه سازی و راه اندازی شعبه دانشگاه فرهنگیان همکاری کنند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان به احداث دانشگاه صنعتی و توسعه دانشگاه فرهنگیان به شدت نیاز دارد، تصریح کرد: این دو موضوع مهم را در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان قطعا پیگیری خواهم کرد.

کد خبر 1197976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha