جشن عید ولایت و تقدیر از شرکت کنندگان مسابقه کتابخوانی

قلعه از برگزاری جشن بزرگ ولایت و تقدیر از شرکت کنندگان در مسابقه کتابخوانی «برترین انتخاب» خبر داد.

«مجید قلعه» ضمن تبریک به مناسبت عید امامت و ولایت از برگزاری جشن بزرگ غدیر به کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: در آستانه عید غدیر کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی «برترین انتخاب» کرده بود که با استقبال گسترده از سوی اعضای کانون، نمازگزاران و جوانان و نوجوان محل روبرو شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری با اشاره به اینکه این مسابقه با محوریت خطبه غدیر خم برگزار شد، افزود: شرکت کننده گان برای دریافت رایگان کتاب مسابقه به امام جماعت مسجد امام علی (ع) واقع در خیابان ملت، کوچه میرجعفری مراجعه و در این مسابقه شرکت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه بیش از 60 نفر در این مسابقه شرکت کردند، ادامه داد: همزمان با جشن عید امامت به پنج نفر از عزیزانی که در آزمون موفق باشند هدایایی اهدا  شد.

 

قلعه اضافه کرد: در این جشن باشکوه که با قرائت نورانی قرآن کریم، ملودی خوانی و سخنرانی همراه بود، گروه سرود نجوا و گروه سرود شهید شش ماهه به اجرای برنامه پرداختند و در انتها همخوانی سرود سلام فرمانده توسط گروه سرود سماء انجام شد.

 

گفتنی است، این برنامه با همکاری کانون فرهنگی هنری شهید کاوه نبیری ، هیئت امنای مسجد امام علی (ع) ، پایگاه خواهران زینبیه و امام جماعت محترم مسجد برگزار شد .

 

کد خبر 1197984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha