شفاف سازی و امید آفرینی از مهمترین اقدامات دولت است

نظری با تاکید بر اینکه تمرکز دولت بر شفاف سازی و پرهیز از اقداماتی است که ذهنیت منفی در کشور ایجاد می‌کند، گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امیدآفرینی و جهاد تبیین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «بهنام نظری » امروز چهارشنبه (29 تیر)در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی، با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به استان، گفت: مشروح برنامه‌های سفر رئیس جمهوری امشب از سوی استاندار مرکزی در گفت و گوی ویژه تلویزیونی به سمع و نظر مردم خوب استان مرکزی رسانده می شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی به دوری از اسراف، هزینه های اضافی و تجملات در این سفر اشاره کرد و افزود:مهمترین دغدغه هیات دولت و شخص رئیس جمهوری این است که هزینه های اضافی به استان تحمیل نشود و فقط ۱۲ بنر در مکان مختلف استان از سوی نهاد رئیس جمهوری طراحی شده، که توسط استانداری نصب می‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت و حضور اصحاب رسانه در صحنه و اطلاع رسانی به موقع و آگاهی بخشی ادامه داد: امیدآفرینی و جهاد تبیین رسالت اصلی خبرنگاران و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

این مقام مسئول همچنین به رصد فضای مجازی در حوزه‌های مختلف از سوی پلیس فتا اشاره کرد و ادامه داد: تولید محتوا از سوی روابط عمومی استانداری مرکزی انجام و در اختیار خبرگزاری‌های استان قرار می‌گیرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی همچنین اضافه کرد: یکی از مطالبات جدی مردم استان مرکزی، پیگیری در خصوص کاهش آلودگی هوا و محیط زیست است که این مهم باید با زبان و ایده‌های مختلف در این سفر بیان شود.

 

این مقام مسئول شفاف سازی و امید آفرینی را از مهمترین اقدامات دولت دانست و گفت: تمرکز دولت بر شفاف سازی و پرهیز از اقداماتی است که ذهنیت منفی در کشور ایجاد می‌کند و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بحث امیدآفرینی و جهاد تبیین باید در اولویت کارها باشد.

 

در ادامه این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نیز با اشاره به اینکه انتظار می رود جزئیات سفر رئیس جمهوری به صورت کامل در اختیار رسانه ها قرار گیرد، گفت: نیاز است برخی تولید محتواها پیش از سفر تنظیم شود به همین دلیل باید این مهم زودتر انجام شود.

 

«سینا دلشادی» با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف، اخبار را به رابطین خبر در خبرگزاری‌ها ارسال و پیش از روز جمعه نسبت به تهبه اخبار و گزارش اقدامات لازم صورت گیرد، ادامه داد: انعکاس اخبار سفر هیات دولت به استان، نیاز به یک مرجع مشخص دارد که نقش صدا و سیما در این راستا برجسته است.

کد خبر 1197994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha