برپایی موکب «هنر غدیر» در شیراز فرصتی برای تبیین پیام غدیر با زبان هنر است

ایمانیه گفت: برگزاری رویدادهای هنری زمینه ساز معرفی فرهنگ و ارزش های اسلامی می شود و موکب «هنر غدیر» در شیراز فرصتی مغتنم برای تبیین پیام غدیر با زبان هنر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (چهارشنبه 29 تیر) در بازدید از موکب «هنر غدیر» که در باغ «جهان نما» شیراز برگزارشد، گفت: برگزاری رویدادهای هنری زمینه ساز معرفی فرهنگ و ارزش های اسلامی می شود و موکب «هنر غدیر» فرصتی مغتنم برای تبیین پیام غدیر با زبان هنر است.

استاندار فارس افزود: لازم است تا مسئولان ما الگوی رفتاری حضرت علی (ع) در خدمت به مردم را مورد توجه قرار دهند و دانشگاه و شهرداری در برگزاری رویدادهای هنری با این مضامین غنی مذهبی تعامل بیشتری داشته باشند.

وی اضافه کرد: با تعامل بیشتر بین دانشگاه «هنر» و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز می توان رویدادهای بهتری در زمینه معرفی هنر و هنرمندان و حضور شهروندان در این برنامه ها را رقم زد و شاهد شور و نشاط بیشتری باشیم.

خاطر نشان می شود، موکب «هنر غدیر» با همکاری دانشگاه هنر و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز به مدت سه روز در باغ «جهان نما» برگزار می شود.

کد خبر 1198010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha