تخصیص ۳ هزار تن ریل برای پروژه راه آهن اردبیل / عملیات عمرانی پروژه آبرسانی به ۴۵۴ روستا

میرجعفریان گفت: شرکت زیرساخت راه آهن کشور قول مساعد برای تخصیص ۳ هزار تن ریل برای پروژه راه آهن اردبیل را داده و هم اکنون پیگیری این مسئله هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «کمال میرجعفریان» امروز (29 تیرماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری های و فعالان رسانه ای استان با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: وضعیت استان اردبیل از لحاظ شاخص های توسعه ای نسبت به متوسط کشوری در جایگاه مناسبی نیست و تلاش می کنیم تا با برنامه ریزی در خصوص برخی از موضوع ها بتوانیم این شاخص ها را در استان ارتقا دهیم که یکی از این موضوعات مسئله آب شرب برای روستا ها و آب غیر شرب برای صنایع است.

 

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل تصریح کرد: هم اکنون عملیات تکمیل پروژه آبرسانی 454 روستا در حال اجرا است و امیدواریم با احداث 8 مجتمع آبرسانی به روستاها تا 3 سال آینده بتوانیم به نقطه مطلوب در این مسئله برسیم.

 

وی اعلام داشت: طبق گزارش مدیر کل راه و شهرسازی هم اکنون زمین برای بیش از 23 هزار واحد تامین شده است و این نشان از همت بلند مسئولان برای تحقق کامل این طرح در استان دارد.

 

میرجعفریان بیان کرد: متاسفانه بیش از 1390 پروژه نیمه تمام در استان اردبیل وجود دارد که از این تعداد 560 پروژه با ردیف اعتبارات استانی و 830 پروژه با ردیف اعتبارات ملی است.

 

معاون امور عمرانی استانداری اردبیل افزود: بیش از 52 هزار میلیارد ریال برای تکمیل همه این پروژه ها اعتبار نیاز است که این رقم با وجود کمبودهای اقتصادی بزودی تامین نخواهد شد.

 

میرجعفریان تاکید کرد: شرکت زیرساخت راه آهن کشور قول مساعد برای تخصیص 3 هزار تن ریل برای پروژه راه آهن اردبیل را داده و هم اکنون پیگیری این مسئله هستیم.

 

کد خبر 1198028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha