توزیع ۳۸۵ دستگاه وسیله سرمایشی بین خانواده‌های نیازمند کردستان

طالبی از آغاز پویش نسیم احسان در استان کردستان خبر داد و گفت: ۳۸۵ دستگاه وسیله سرمایشی بین خانواده‌های نیازمند کردستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مهدی طالبی  مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کردستان در رزمایش نسیم احسان که عصر چهارشنبه 29 تیرماه برگزار شد،اظهار کرد: با توجه به گرم شدن شدید هوا و شناسایی خانواده نیازمند فاقد وسایل سرمایشی توسط گروه‌های جهادی، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با مشارکت خیرین و گروه‌های جهادی تعداد ۳۸۵ دستگاه وسیله سرمایشی به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

 

 

وی بیان کرد: این وسایل سرمایشی به ارزش ۷۵۰ میلیون تومان تهیه شده است که توسط گروه‌های جهادی به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شود.

 

 

مدیرکل ستاد اجرایی استان کردستان ضمن تشکر از مشارکت خیرین اضافه کرد: تلاش ستاد در راستای به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی و هم افزایی با مردم و نهادهای دیگر در راستای خدمت رسانی بهتر است‌.

 

 

گفتنی است؛ در پویش نسیم احسان که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و با مشارکت خیرین برگزار شد، ۳۱ سری جهیزیه هر کدام شامل ۱۱ قلم کالای ضروری به ۳۱ زوج و تعداد ۳۸۵ وسیله سرمایشی نیز به خانواده‌های نیازمند اهداء شد.

کد خبر 1198035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha