خدمات ارزنده نهاد بهزیستی در امتداد حرکت غدیریون تاریخ است

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه خدمات ارزنده نهاد بهزیستی در امتداد حرکت غدیریون تاریخ است گفت: نهاد امامت برای ارائه هرگونه کمک در کنار سازمان بهزیستی است و در این راه آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (چهارشنبه، ۲۹ تیر) در جمع رئیس و همکاران بهزیستی شهرستان رودسر ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت امام کاظم(ع) باب الحوائج اظهار داشت: خوشحالیم که خداوند متعال ما را از متمسکین به ولایت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و اولاد طاهرش قرار داد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر عنوان کرد: امام کاظم (علیه السلام) می‌فرمایند شیعه ما نیست و از ما نیست کسی که هر روز خودش را محاسبه نکند زیرا یک ساعت تفکر از هفتاد سال عبادت بالاتر است.

 

روحانی ضمن پاسداشت تقارن هفته بهزیستی با هفته امامت و ولایت تصریح کرد: غدیر با نام مولا امیرالمومنین علی( علیه السلام) و اولاد طاهرش شناخته می‌شود و اهل بیت(ع) نسبت به انسان‌های فقیر و مستمند نگاهی بسیار ویژه و خاص داشتند. 

 

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ابزار و شیوه کمک به مستمندان نسبت به گذشته تغییر کرده است اذعان کرد: تقارن عید امامت و‌ ولایت با هفته بهزیستی بسیار مقدس است زیرا همان کاری که باید غدیریون در طول تاریخ انجام می‌دادند توسط این نهاد خدمتگذار انجام می‌شود.

 

امام جمعه شهرستان رودسر اضافه کرد: در راستای اجرای قانون اساسی و کمک به هموطنانی که دچار آسیب‌های اجتماعی می‌شوند سازمانی مستقل به نام سازمان بهزیستی کشور تاسیس شد و شاید پایه گذاران این نهاد فکر نمی‌کردند که باید روزی این حجم وسیع از خدمات را ارائه نمایند.

 

روحانی توانمندسازی مددجویان تحت پوشش بهزیستی را کارنامه‌ای خوب برای بهزیستی شهرستان رودسر دانست و گفت: مردم و نیازمندان عیال‌الله هستند و توجه به این قشر یقینا آثار ارزشمندی را در زندگی همه ما به ویژه خانواده خدوم بهزیستی به همراه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه نهاد امامت برای ارائه هرگونه کمک در کنار سازمان بهزیستی است یادآور شد: همه ما قدردان زحمات و تلاشهای مدیریت و کارکنان بهزیستی شهرستان رودسر هستیم زیرا این نهاد منشأ خدمات بسیار بزرگی در جامعه اسلامی است.

 

امام جمعه شهرستان رودسر یاد و خاطره علمای بزرگی را که توسط منافقان کوردل در محراب نماز مظلومانه به شهادت رسیدند را گرامی داشت و با تاکید بر اینکه باید قدردان نهاد نماز جمعه باشیم عنوان کرد: نماز جمعه خدمات زیادی به انقلاب اسلامی کرده و در این راه خون و شهید داده است.

 

روحانی به خاک و خون کشیدند چندین و چند باره نماز جمعه و در خون غلتیدن مردم نمازگزار را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: منافقانی که علما و چهره‌های بزرگی را از ما گرفتند و خود داعیه مبارزه با امپریالیسم را داشتند الان به دامان امپریالیسم جهان پناه برده‌اند و از آنها دلار می‌گیرند، در مقابل غرب نیز در تناقصی بسیار آشکار با شعارهای حقوق بشری‌شان این گروه آدم‌کش را جزو گروه‌های تروریستی نمی‌داند.

 

کد خبر 1198062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha