هشدار به هیئات مذهبی بابت نفوذ گروه‌های تبلیغاتی منحرف

حجت الاسلام حیدری نسبت به فتنه گروه‌های تبلیغاتی که با هزینه‌های میلیونی در سایه هیئات مذهبی را تحت فرمان خود می‌گیرند و پرچم‌های خاصی دارند هشدار داد و گفت: البته هیئات شاخص استان بصیرت دارند اما باز هم نیاز به تذکر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی»، امروز(۲۹تیر) در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه محرم ۱۴۰۱ با اشاره به دستورالعمل‌های این سازمان با عنوان (بصیرت عاشورایی)، اظهار کرد: پارسال یک پیامی از جانب نماینده ولی فقیه به هیات‌های خودمان ارسال کردیم که این پیام در قالب بایدها و نبایدها بود‌.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: هر ساله تلنگرهایی باید ارائه شود، امسال هم ویروس کرونا همچنان میتازد از این رو اولویت برنامهها با اجرای آن در فضای باز و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد بهتر است.

 

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه گفته می‌شود بین هیات‌ها و نیروی انتظامی هماهنگی وجود ندارد، تاکید کرد: رعایت موازین قانونی برای همه ضرورت دارد، همچنین اخیرا در قالب کمک‌های میلیونی برخی‌ها پرچم‌های خاصی دارند قصد دارند به هیات‌ها ورود پیدا کنند که البته هیات‌های شاخص بصیرت بالایی دارند اما باز هم تذکراتی نیاز است.

 

وی یادآور شد: ادارات برق اگر قطعی داریم باید در جلسات ما حضور داشته باشند و توضیحات لازم را ارائه کنند تا در میانه مراسم شاهد خاموشی‌ها نباشیم.

 

حجت الاسلام حیدری گفت: برپایی همایش استانی در بسیاری از استان‌ها در دوم محرم  انجام میشود، بحث فضاسازی توسط همه نهادها حتی مردم باید رعایت شود، سیاه پوش کردن مخصوصا توسط فعالان شهرداری می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند، در بحث تبلیغات پویش نذر میتوان اقداماتی انجام داد.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه در مجالس وقت مرده را به روحانی‌ها می‌دهند، تصریح کرد: این کار باتوجه به بی حوصله بودن مردم در آن زمان‌ها بی‌فایده است، همچنین تمام مجلس امام حسین (ع) باید با تلاوت قرآن آغاز شود، ما ظرفیت برپایی نمایشگاه‌های محرم در اماکن مذهبی و امامزادگان را داریم.

 

حجت الاسلام حیدری اذعان کرد: فضای مجازی فقط با تصویر پر نشود، چرا که دشمن هم دست خالی نیست و در حال شایعه‌سازی است، برخی در این زمینه واقعا هنر دارند به ابهامات مردم پاسخ کامل می‌دهند که باید مقابله کنیم، توجه به موضوعات دیگر، دستورالعمل‌های بهداشتی و غیره نیز ضرورت دارد.

کد خبر 1198075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha