جهاد امیدآفرینی، محتوای اصلی محرم ۱۴۰۱

حجت الاسلام شریف تبار گفت: خط محتوایی اصلی محرم امسال باعنوان جهاد امیدآفرینی و رعایت همه شئونات تعریف شده و همه در کنار هم همین مسیر را طی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «محمدمهدی شریف تبار» امروز(۲۹تیر)در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه محرم ۱۴۰۱، اظهار کرد: ما معتقد هستیم که اگر دوستداران اهل بیت (ع) به‌صورت یک‌صدا در کنار هم باشند، طبیعتا گام گذارنده در مسیر ظهور هستیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: خوشبختانه در ایام سوگواری امام حسین (ع) جمع خوبی همدلانه و همراهانه در کنار هم در ماه‌ها پیش در کنار هم نشستیم و گفتوگو در حوزه تبلیغی، مداحی، ستایشگری، برنامه‌های محرم، بهداشت و سلامت و فضای مجازی و رسانه صورت گرفت.

 

حجت الاسلام شریف تبار با بیان اینکه امسال باتوجه به فرمان ولی امر مسلمین بحث جهاد تبیین تاکید شده، گفت: موضوعی که در محرم مطرح است، خط محتوایی اصلی به‌عنوان جهاد امیدآفرینی با رعایت همه شئونات است و همه همین مسیر را طی خواهند کرد.

 

وی با تاکید بر اینکه هر هیات میتواند در راستای آنچه که وظیفه خود میداند یک شعاری را داشته باشد، گفت: تمدن اسلامی محقق نخواهد شد مگر با تقویت اراده مردمی، تا مردم نقشی در شعار نداشته باشند طبیعتا کنش‌ها و قیام‌ها‌اتفاق نخواهد افتاد، از این رو شعاری با توجه به خط محتوایی محرم با شعاری مشخص شد که اعلام خواهد شد.

 

حجت الاسلام شریف تبار در پایان گفت: در عصری که کوران بسیاری از مشکلات و بحران‌های بشری است شخصیتی که گره‌گشا و حرکت آفرین است وجود مقدس سیدالشهدا (ع) است ک  نجات اهل عالم با حسین (ع) است.

کد خبر 1198077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha