اجرای بیش از ۳۰ عنوان برنامه کانونی ویژه دهه ولایت در روستای کاغذی

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی گفت: افزون بر ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی مذهبی و هنری ویژه دهه ولایت از سوی این کانون در روستای کاغذی اجرا شد.

اسلام کریمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه کرامت، افزون بر ۳۰ عنوان برنامه فرهنگی مذهبی و هنری از سوی کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی اجرا شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی قمربنی هاشم (ع) روستای کاغذی افزود: با توجه به اهمیت موضوع تبیین مسئله غدیر در آیات و روایات سعی کردیم با تمام توان برنامه های قابل قبولی را برای همه اقشار از کودکان و نوجوانان و خانواده ها اجرا کنیم.

 

کریمیان ادامه داد: این برنامه ها در قالب برنامه های فرهنگی نشست های بصیرتی، شادیانه های کودکانه، ایستگاه نقاشی ، دورهمی های غدیری اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمربنی هاشم (ع) روستای کاغذی ادامه داد: همچنین نمایشگاه فضای مجازی ویژه کاربران با ایجاد نمایشگاه مجازی از قربان تا غدیر با استفاده از تصاویر و نکات مهم روایی از منظرآیات قرآن و احادیث، تصاویری از اجرای برنامه های فرهنگی دهه غدیر در سال های گذشته به تصویر کشیده شد.

 

کریمیان در ادامه بیان داشتند: اجرای پویش «تا ابد با غدیر می مانم» و پویش «هرخانه یک پرچم به عشق علی(ع)» از دیگر فعالیت های مناسبتی این کانون در فضای مجازی بود که با استقبال کاربران مواجه شد.

 

 مدیر مسئول کانون فرهنگی قمربنی هاشم (ع) روستای کاغذی افزود: برنامه شادیانه مساجد دوستدارخانواده با حضور تیم جهادی و با اجرای برنامه های متنوع از جمله کارگاه مشاوره خانواده برای عموم، شادیانه کودکانه دهه ولایت، نشست های بصیرتی، نمایشگاه عفاف وحجاب متناسبت با دهه ولایت هم از دیگر برنامه هایی بود که با استقبال خوبی مواجه شد.

 

کریمیان ادامه داد: برنامه کاروان غدیر امسال هم برای چهارمین سال متوالی با هماهنگی های لازم با هیئت امنای کانون فرهنگی و هیئت قمربنی هاشم (ع) در سطح روستای کاغذی با حضور اقشار مختلف مردم ولایی روستای کاغذی برگزارشد.

 

وی اظهار داشت: ازجمله برنامه های روز عیدغدیر که با حضور سادات در حسینیه قمربنی هاشم(ع) برگزارشد، قرائت دعای ندبه، اطعام ساده به شرکت کنندگان، شادیانه و مولودی خوانی، اهدای پرچم منقش به نام امیرالمؤمنین علی(ع) بود که به صورت کاروان به طرف امامزاده سلطان صالح(ع) همراه با میثاق با شهدای سادات باحضور سادات و امام جماعت مسجد صورت پذیرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمربنی هاشم (ع) روستای کاغذی ادامه داد: اجرای برنامه کاروان غدیر در مسجد با مدیحه سرایی کربلایی محمد جواد میرزایی و سخنرانی حجت الاسلام سید رضا رزاقی پیرامون اهمیت غدیر و تبیین غدیر از منظر آیات و روایات با تعامل با پایگاه بسیج غدیر، هیئت امنای آستان مقدس امامزاده سلطان صالح(ع) برگزار شد.

کد خبر 1198102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha