رشد صعودی بیماری کرونا باعث خسارت مادی و معنوی به جامعه می شود

جابری انصاری با اشاره به اجرای طرح گسترده واکسیناسیون عمومی کرونا و موج هفتم بیماری کرونا گفت: رشد صعودی بیماری کرونا باعث خسارت مادی و معنوی به جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سعید جابری انصاری» در جمع خبرنگاران در خصوص وضعت بیماری کرونا و شیوع موج هفتم گفت: رشد صعودی بیماری کرونا باعث خسارت مادی و معنوی به جامعه می شود

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: اجرای طرح گسترده واکسیناسیون عمومی کرونا یکی از عوامل مهم در کاهش شیوع بیماری کرونا است که متناسب با اهمیت این موضوع ضروری است شهروندان البرزی نسبت به آن اقدام لازم را داشته باشند. 

 

وی با اشاره به فعالیت دولت سیزدهم نسبت به طرح گسترده واکسیناسیون عمومی عنوان کرد: دولت از همان ابتدای فعالیت خود نسبت به تأمین واکسن مورد نیاز تلاش کرد و این مهم به صورت گسترده اجرا شد. 

 

وی اظهار کرد: تولید و تأمین واکسن کرونا همچنین تزریق واکسن به شکل رایگان با همت متولیان امور بهداشت، درمان، تزریق واکسن های پروتئین نوتر به عنوان مرحله یادآور واکسن از جمله اهداف اجرایی دولت سیزدهم است. 

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: مشارکت در خصوص تزریق واکسن کرونا، همراهی و همدلی مردم برای رعایت قوانین بهداشتی از جمله رویکردهای اجرایی طرح عمومی واکسیناسیون است. 

 

کد خبر 1198105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha