مساجد باید محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی محلات باشند

آمون گفت: مساجد باید محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی محلات باشند و برای این امر تمامی متولیان مساجد باید پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مصطفی آمون» عصر دیروز (29 تیرماه) در جلسه بررسی طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های مساجد شهرستان کوثر گفت: ایام اوقات فراغت فرصت مناسبی برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد بوده و این امر نیازمند برنامه ریزی دقیق و اقدامات فوری است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: مساجد باید محور فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی محلات باشند و برای این امر تمامی متولیان مساجد باید پای کار باشند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: کانون‌های فرهنگی و هنری در کنار پایگاه‌های مقاومت بسیج، امام جماعت و هیات امنا باید پرچمدار جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و اجرای برنامه‌های فرهنگی مسجدمحور باشند.

 

آمون اضافه کرد: کسب عناوین برتر استانی و کشوری در زمینه هنرهای نمایشی، سرود و ... نشان دهنده وجود استعدادهای برتر فرهنگی و هنری در استان اردبیل و شهرستان کوثر بوده که در جهت ارتقاء بیشتر استعدادهای هنری برنامه‌ریزی کاملی انجام شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به وجود بیش از 580 کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل اشاره کرد و گفت: عمران معنوی و فرهنگی مساجد در کنار عمران و آبادانی مساجد حائز اهمیت است و برای رسیدن به مسجد تراز اسلامی باید کارکردهای مختلف مساجد در جامعه اسلامی محقق شود.

کد خبر 1198134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha