خدمت رسانی به محرومان رویکرد فعالیت های بسیج سازندگی است

سرهنگ جهانبخش با اعلام برنامه های قرارگاه جهادی تابستانه بسیج، گفت: محرومیت زدایی و خدمت به محرومان رویکرد فعالیت های جهادی و بسیج است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «احسان جهانبخش» امروز در جلسه  قرارگاه جهادی تابستانه با استاندار لرستان، با اشاره به اقدامات جهادی و انقلابی چندین برابر بسیج سازندگی نسبت به قبل، اظهارداشت: این فعالیت ها با هدف محرومیت زدایی و خدمت به نیازمندان با مشارکت گروه های جهادی انجام می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت های مستمر گروه های جهادی در راستای خدمت رسانی به نیازمندان، اظهار داشت: فروردین ماه سال جاری ۸۱۰ گروه جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی در عرصه های مختلف در ایام نوروز فعالیت کردند.

 

مسئول بسیج سازندگی لرستان ادامه داد: در رزمایش سالروز تاسیس بسیج سازندگی ۵۱۱  گروه جهادی فعالیت داشتند و اقدامات موثری در سراسر استان در حیطه های مختلف انجام دادند.

 

وی بیان کرد:  آخرین فعالیت جهادی انجام شده در دهه ولایت و امامت بود که از عید قربان تا غدیر توزیع ۴۱۵ راس گوسفند نذزی در سراسر استان، توزیع  ۱۳ هزار و ۳۴۵ بسته معیشتی، طبخ ۲۳۳ هزار پرس غذای گرم که  با طبخ قبلی بر مرز ۳ میلیون طبخ رسید، ۴۵ سری جهیزیه، نزدیک به ۵۰۰ لوازم تحریر و فرهنگی و ارائه خدمات به۳۵۰۰ نفر خدمات پزشکی و درمانی در این بازه زمانی انجام شده  وان شالله این خدمات را گسترده تر کنیم.

 

سرهنگ جهانبخش در رابطه با فعالیتهای  عمرانی بسیج سازندگی، گفت: کل کشور ۱۳۰ میلیارد تومان  از اعتبارات آبفا  برای پروژه های آب شرب جذب کردند اما به درایت فرمانده سپاه و استاندار لرستان  ۱۸۰ میلیاردتوانستیم جذب کنیم.

 

وی بیان کرد: ساخت مخازن استارت خورده و خریدها تا پایان هفته آینده انجام می شود ، ۲۶ کیلومتر حفاری  و لوله گذاری انجام شده که تا پایان هفته آینده ۱۲ کیلومتر هم به آن اصافه می‌شود.

 

مسئول بسیج سازندگی لرستان با بیان اینکه این حجم از پروژه در  فازهای مختلف انجام می شود،  گفت:  دو جبهه کاری عمده شهرستان سلسله و الیگودرز  و پروژه مناطق متاثر از پروژه قم رود تا پایان شهریور حدود ۹۰ کیلومتر لوله گذاری انجام می شود .

 

وی افزود:  در حوزه مسکن ۳۰۰ قرارداد با کمیته ا امداد داشتیم که ۶۷ مورد  را تحویل دادند ، کانال های کشاورزی از بودجه سال جاری ۱۲ کیلومتر مشخص است که   ۲۲ کیلومتر تحویل داده شده  و ۲۳ کیلومتر نیز تا شهریور ماه انجام می‌شود.

 

جهانبخش در رابطه با ابلاغ ۳۱  استان ۳۱ محله، اظهار کرد: یکی از مناطق حاشیه شهر خرم آباد انتخاب می شود و با بودجه تامین شده در حاشیه شهر کار انجام میدهیم.

مسئول بسیج سازندگی لرستان:

کد خبر 1198146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha