توزیع ۱۵۰  بسته معیشتی بین نیازمندان

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده های محروم شهرستان توزیع شد.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: به مناسبت میلاد امام کاظم علیه السلام و با کمک خیرین، تعداد ۱۵۰ بسته معیشتی توسط گروه جهادی سردار دل ها و شهید حاج قاسم سلیمانی تهیه و بین خانواده های محروم شهرستان توزیع شد که این بسته های معیشتی شامل روغن، برنج، ماکارونی، رب و حبوبات بود.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان عنوان کرد: توزیع بسته های معیشتی با همکاری و مشارکت گروه جهادی سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، هیئت و پایگاه بسیج انصارالمهدی (عج)، مسجد سادات محمد رسول الله (ص)، مرکز افق بقعه متبرکه قبور سادات و مرکز نیکوکاری امام خمینی (ره) انجام شده است.

 

علیپور خاطرنشان کرد: از زمان آغاز اجرای طرح رزمایش مواسات شاهد شور حمایت‌ها و کمک‌های مردمی به این طرح بودیم که نشان از همدلی مردم دارد و رزمایش مواسات و کمک موؤنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا و حوادثی مانند سرمازدگی و سیل و… است که نخستین بار پیشنهاد اجرای آن را رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود با مردم ایران اسلامی ارائه فرمودند.

 

وی تصریح کرد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکنون چند مرحله بسته غذایی بین نیازمندان و افراد محروم شناسایی شده شهر و روستا در شیروان توزیع شده است.

 

 

 


 

.

 

کد خبر 1198159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha